Referendarz

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
3 godz. temu
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145415

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.


Realizacja zadań związana z:



  •  krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi
  •  zagrożeniem korupcją

Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, posiada wejście z poziomu „0”. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości, windy oraz (na wybranych poziomach budynku) łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.


W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • wspiera prace kierującego projektem oceny bezpieczeństwa obiektów jądrowych w ramach wydawania zezwoleń dla elektrowni jądrowych, w tym współpracuje przy tworzeniu i monitorowaniu realizacji harmonogramów
  • wspiera prace w zakresie zarządzania wiedzą i doświadczeniami pracowników departamentu, w tym monitoruje kompetencje i szkolenia pracowników uczestniczących w projektach związanych z oceną bezpieczeństwa
  • wspiera analizy ryzyka w projektach związanych z oceną bezpieczeństwa obiektów jądrowych
  • uczestniczy w tworzeniu wewnętrznych dokumentów, instrukcji, procedur usprawniających prowadzenie nadzoru i kontroli obiektów jądrowych i składowisk odpadów promieniotwórczych
  • analizuje rozwiązania organizacyjno-techniczne stosowane w działalności polegającej na budowie, rozruchu lub eksploatacji obiektów jądrowych, w szczególności w ramach zadań dozorowych związanych z realizacją Programu Polskiej Energetyki Jądrowej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne w zakresie mechaniki i budowy maszyn, energetyki, automatyki, robotyki, informatyki, budownictwa, elektrotechniki, inżynierii chemicznej i procesowej, inżynierii materiałowej, inżynierii zarządzania lub technologii chemicznej
  • Szczególne uprawnienia: poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość zagadnień w zakresie zarządzania projektami
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem jądrowym
  • Umiejętność tworzenia harmonogramów projektów

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szczególnych uprawnień - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-10 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Referendarz DBJ/ZOP (145415)”
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Państwowej Agencji Atomistyki, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12


Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@paa.gov.pl, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru


Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów


Okres przechowywania danych:


czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji


Uprawnienia:


prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


prawo do usunięcia danych osobowych;


- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Podstawa prawna przetwarzania danych:


art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Mechanik (konserwator urządzeń UDT)

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   7 200 - 7 600 zł brutto/mies.
    21 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: utrzymanie parku maszynowego w należytym stanie technicznym, wykonywanie napraw bieżących i konserwacji wózków widłowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej obsługi wózków widłowych, kontrolę stanu technicznego maszyn i urządzeń UDT. A od Ciebie...
  • Mechanik taboru szynowego

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   7 200 - 7 800 zł brutto/mies.
    21 godz.
    Będziesz odpowiadać za: przeglądy tramwajów, wagonów gospodarczych, historycznych zgodnie z Instrukcją planowo - zapobiegawczych obsług technicznych, naprawy tramwajów, wagonów gospodarczych, historycznych, obsługę pogotowia technicznego (hakowy), naprawy pokolizyjne tramwajów, naprawy...
  • Mechanik – Serwisant elektronarzędzi

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    4 dni
    Zadania: Weryfikacja i naprawa elektronarzędzi; Rejestracja napraw w systemie; Rozwiązywanie problemów technicznych dotyczących napraw; Wymagania: Mile widziane wykształcenie techniczne; Znajomość budowy elektronarzędzi Zdolności manualne Umiejętność obsługi komputera; Chęć rozwoju...
  • Mechanik

    ZPC Milanówek Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Usuwanie awarii maszyn i urządzeń; Dokonywanie drobnych modyfikacji maszyn; Wykonywanie bieżących przeglądów;
  • Mechanik Serwisu / Młodszy Mechanik Serwisu

    Interhandler Sp. z o.o.   Łomna, ul. Gdańska 42    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn budowlanych i rolniczych w serwisie firmowym oraz u klienta;
  • Mechanik maszyn budowlanych

    STRABAG BMTI Sp. z o.o.   Radom    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zadania wykonywanie napraw i serwisów maszyn budowlanych (m in. koparko-ładowarki, koparki, spycharki, walce, itp.) wykonywanie napraw i serwisów sprzętu drobnego (m.in. zagęszczarki, piły) prace modernizacyjne i konserwacyjne; dokonywanie przeglądów technicznych;
  • Starszy Mechanik Warsztatowy

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZADANIA: Naprawa i przeglądy wózków widłowych oraz maszyn w naszym warsztacie; Montaż podzespołów wózków widłowych. Udział w szkoleniach i spotkaniach organizowanych przez warsztat; Terminowe tworzenie i przekazywanie dokumentów Odpowiedzialność za porządek i bezpieczeństwo na...
  • Mechanik

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: naprawa samochodów i maszyn budowlanych.
  • Mechanik maszyn i samochodów

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Naprawa samochodów; Naprawa maszyn budowlanych;
  • Młodszy Specjalista ds. Planowania

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    18 godz.
    Obowiązki na stanowisku: Przygotowanie dokumentacji obsługowej na podstawie otrzymanego zamówienia; Doraźna aktualizacja wydanej dokumentacji wykonawczej; Analiza potrzeb wynikających ze zleconych pakietów obsługowych; Weryfikacja poprawności dokumentacji wykonawczej;