Referendarz

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi
Piotrków Trybunalski
praca stacjonarna
1 dzień temu
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi
Łódzki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski
Ogłoszenie o naborze Nr 143456

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia pracy.
  • Praca w terenie - obszar województwa łódzkiego, praca w trudnych warunkach środowiskowych. Możliwa praca na wysokości powyżej 3m i głębokości poniżej 3 m. Wysiłek fizyczny. Wymagana sprawność fizyczna.
  • Kontakt z substancjami chemicznymi na terenie kontrolowanych zakładów (odpady, ścieki, zanieczyszczenia gazowe).
  • Praca w systemie zmianowym (2 zmiany + dyżury pracownicze/domowe ustalone w harmonogramach zgodnie z potrzebami pracodawcy). Może wystąpić w szczególnych przypadkach praca w godzinach nadliczbowych również w nocy i dni wolne. Wymagana dyspozycyjność.
  • Prowadzenie pojazdu służbowego.
  • Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Praca wymaga dużej odporności na stres w związku z prowadzonymi kontrolami i możliwością wystepienia zagrożenia korupcją. Wymagana sprawność fizyczna.
  • W siedzibie  delegatury w Piotrkowie Tryb. występują bariery architektoniczne uniemożliwiające samodzielne poruszanie się osób z ograniczoną sprawnością ruchową (budynek bez podjazdów, windy, pomieszczenia sanitarne nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach).
  • Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

Zakres zadań

  • Uczestniczy w kontrolach przestrzegania przepisów ochrony środowiska i decyzji administracyjnych ustalających warunki korzystania ze środowiska przez podmioty korzystające ze środowiska.
  • Uczestniczy w opracowaniu i prowadzeniu działań pokontrolnych (przygotowanie zarządzeń pokontrolnych, przygotowywanie wystąpień do organów administracji publicznej, wniosków do organów ścigania), w celu wyegzekwowania od podmiotów korzystających ze środowiska usunięcia naruszeń.
  • Uczestniczy we wszczęciu i prowadzeniu postępowania w sprawie wymierzenia administracyjnej kary pieniężnej oraz wstrzymania użytkowania instalacji, w celu wyegzekwowania usunięcia naruszeń.
  • Przygotowuje informacje, sprawozdania, analizy i opracowaia tematycznie związane z wykonywanym zakresem pracy, przestrzega prawidłowego ewidencjonowania informacji w komputerowych bazach danych, w szczególności w Internetoewym Systemie Kontroli.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Podstawowa znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska w szczególności w zakresie ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska, ustawy Prawo Ochrony Środowiska, ustawy o odpadach, ustawy Prawo wodne
  • Podstawowa znajomość KPA
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, internetu oraz urządzeń biurowych
  • Komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i pod presją czasu, myślenie analityczne, umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenia, kursy, studia podyplomowe w zakresie ochrony środowiska,

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowego w zakresie szkoleń, kursów, studiów podyplomowych w zakresie ochrony środowiska

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-14 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi, ul. Lipowa 16, 90-743 Łódź

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Piotrków Trybunalski    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Łowicz    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Fakturzysta - Pracownik biura obsługi klienta / Kasjer

    DRIMPOL Spółka z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: obsługa zamówień sprzedaży i zakupu wystawianie dokumentów w systemie informatycznym kontrola generowanej w dziale dokumentacji, kompletowanie i archiwizowanie obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego Spółki rozliczanie kierowców z dokumentów i gotówki planowanie...
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Magazynier

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Nadzór oraz rozliczanie sprzętu własnego i usługodawców zmagazynowanego na terenie budowy, Przyjęcia i zwroty sprzętu, maszyn i urządzeń pochodzących z wynajmu i ich ewidencja, Udział w raportowaniu do bezpośrednich przełożonych m.in.: - kosztów pracy sprzętu, transportu oraz Sił...
  • Referent / Specjalista w Dziale Energetyki CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
  • Starszy referent w Instytucie Informatyki

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, pl. Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    16 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Redagowanie, ewidencja i przygotowanie do wysyłki korespondencji wychodzącej. Monitorowanie prawidłowego obiegu...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
  • Referent Działu Zakupów

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...