Referendarz

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa2 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142143

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Praca na stanowisku wiąze się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Praca na stanowisku wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone". 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę kancelaryjno-biurową komórki organizacyjnej, w tym m.in.: obsługuje połączenia telefoniczne, zapewnia właściwy obieg korespondencji wpływającej i wychodzącej, rejestruje dokumenty, kopiuje dokumenty, kieruje interesantów do właściwych pracowników, przygotowuje i przekazuje przechowywane dokumenty do Archiwum Rady Ministrów
  • Współdziała z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM oraz podmiotami zewnętrznymi, monitoruje i koordynuje terminowe przygotowanie, wysyłanie oraz dostarczanie materiałów i projektów dokumentów w sprawach procedowanych przez departament i w zakresie określonym przez kierownictwo
  • Przygotowuje organizacyjnie i logistycznie oraz wspiera merytorycznie spotkania i posiedzenia z udziałem kierownictwa w celu zapewnienia właściwej organizacji spotkań, dokumentowania wydarzeń i wsparcia bieżącej pracy kierownictwa komórki organizacyjnej
  • Sporządza i redaguje pisma, notatki, komunikaty, zestawienia oraz wykonuje inne obowiązki zlecone przez kierownictwo

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Znajomość: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; ustawy o Radzie Ministrów
  • Znajomość aplikacji biurowych MS Office
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze organizacyjnej lub pracy biurowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-06 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa

2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).

3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:142143/BKRZ/37

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:


https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowo - administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - oświatowego Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć i imprez kulturalnych, organizacja, przygotowywanie i udział w imprezach kulturalnych i innych...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dot. placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie sieci...
  • Pracownik administracyjny

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków Prowadzenie rejestru umów i postępowań Raportowanie; Fakturowanie; Archiwizacja; Dbanie o prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, Koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Współpracownik / Współpracowniczka Działu Administracji

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Organizowanie i obsługa (w tym obsługa techniczna) spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o porządek w magazynie organizacji; Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach w biurze – rozwiązywanie ich samodzielnie lub współpraca z administratorem budynku; Wsparcie w prowadzeniu...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Współpracy z Mediami

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Procedowanie umów i zleceń, prowadzenie postępowań zakupowych do 130 tys. zł (w tym przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowania z dokonaniem wyboru), Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji i spraw administracyjnych,...
  • Pracownik ds. obsługi kontroli i audytu

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    4 dni
    Zakres obowiązków Inicjowanie i udział w procesów zakupowych Wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie SAP oraz wprowadzanie wniosków zakupowych w systemie zakupowym Tworzenie dokumentów formalnych (umowy, wnioski, archiwizowanie) Wsparcie procesów planowania i kontroli...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zobowiązań

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Rejestracja i weryfikacja faktur od zewnętrznych dostawców usług (nie)medycznych; Obsługa zapytań od dostawców dotyczących faktur i przelewów. Weryfikacja raportów dotyczących terminów płatności. Przygotowywanie raportów...