Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
- zagrożenie korupcją
- umowa na ZASTĘPSTWO
Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)
Zakres zadań
- Opiniuje projekty normatywnych aktów prawnych oraz innych aktów z zakresu właściwości Departamentu itp., dokumentów przygotowywanych przez inne resorty, właściwe komórki Ministerstwa oraz w ramach Departamentu, w zakresie ich poprawności legislacyjnej;
- Uczestniczy w organizacji wydarzeń o charakterze krajowym i międzynarodowym z zakresu właściwości Departamentu (konferencji, seminariów, wizyt itp.), ze szczególnym uwzględnieniem organizacji spotkań z udziałem kierownictwa Ml. Zapewnia obsługę logistyczną organizowanych wydarzeń, w tym sporządza umowy z wykonawcami zewnętrznymi wspierającymi organizację wydarzenia oraz monitoruje ich prawidłową realizację oraz obsługę protokolarną, a także sporządza informacje z przebiegu ww. spotkań;
- Uczestniczy w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o dokonanie zakupów lub udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez Departament; nadzoruje realizację umów oraz prowadzi bieżącą współpracę z wykonawcami, w tym: bierze udział w pracach komisji przetargowych; analizuje i opracowuje dokumentację zakupową lub przetargową (opis przedmiotu zamówienia, umowę z wykonawcą usług, szacowanie wartości zamówienia, protokół odbioru);
- Koordynuje stosowanie aktów wewnętrznych Ministerstwa w Departamencie, w szczególności monitoruje i nadzoruje realizację procedur instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji, w tym: tworzy arkusze rejestracyjne oraz teczki spraw; udziela pracownikom Departamentu wytycznych dotyczących prawidłowego klasyfikowania i kwalifikowania spraw; odpowiada za przygotowanie części spisu jednolitego rzeczowego wykazu akt Ministerstwa w ramach kompetencji Departamentu;
- Opracowuje projekty upoważnień i pełnomocnictw w zakresie właściwości Departamentu;
- Sprawuje zastępstwo w sekretariacie Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość zasad i techniki prawodawczej
- Znajomość przepisów o zamówieniach publicznych
- Znajomość zasad protokołu dyplomatycznego
- Umiejętność organizacji spotkań o charakterze międzynarodowym
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe