Due to the dynamic development of our Financial Crime Unit in Gdańsk - providing services in areas related to international regulations for the world's largest financial institutions, we are looking for a person for the Human Capital department for the position of:
Recruitment Team Leader will support the recruitment processes for PwC Financial Crime Unit.
- Managing work of recruitment team in FCU in Gdańsk,
- Coaching and mentoring the team members,
- Managing relationships with stakeholders and communicating recruitment progress with Hiring Managers,
- Partnering with Hiring Managers to formulate and execute effective sourcing and hiring strategies in order to achieve FCU recruitment timeline,
- Cooperating with Employer Branding team, using various tools to attract candidates,
- Preparing reports on ongoing recruitment processes,
- Running end-to-end recruitments projects for senior level positions (AML, IT, Project and People Management) for the Financial Crime Unit team in Gdańsk and Warsaw,
- Participating in additional projects in the area of human resource management,
- Participating in EB fairs and events, cooperation with thematic portals.
- Previous experience within team management / coordination,
- Solid experience in internal HR department or recruitment agency,
- Exceptional business partnership and stakeholder management skills,
- Experience managing high volume recruitment processes would be an asset,
- Fluent English (written and spoken),
- Strong interpersonal and communication skills,
- Ability to work in a dynamic environment, very good organization of own work,
- High organizational skills, data-orientation,
- A pro-active, flexible, can-do attitude is essential,
- Highly resilient, relentless and cheerful in the face of challenges.
- Possibility to work in a hybrid model - remotely and in our office in Gdańsk,
- Wide opportunities for professional development in a leading consulting company, among high-class specialists with experience in the most renowned companies,
- Work and development in a dynamically growing team,
- Attractive benefits package.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne