Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie
Recepcjonistka / Asystentka administracji

Recepcjonistka / Asystentka administracji

Fraikin Polska sp. z o.o.
mazowieckie
praca stacjonarna
5258 dni temu

Ogłoszenie numer: 108777, z dnia 2010-08-03

Dynamicznie rozwijająca się firma poszukuje pracownika na stanowisko:

Recepcjonistka / Asystentka administracji

Miejsce pracy: mazowieckie

 

Opis stanowiska

  • nadzór nad obrotem dokumentów odnośnie działalności firmy
  • obsługa kontaktów z klientem i kooperantami
  • zaopatrzenie biura w materiały biurowe
  • prace administracyjno - biurowe

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • zdolności analityczne i organizacyjne
  • samodzielność, odpowiedzialność
  • wysoka kultura osobista i umiejętność kontaktu z klientem
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • znajomość jęz. angielskiego

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie i stabilne warunki zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Fraikin Polska Sp. z o.o.

Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.