HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Recepcjonista/ka (3 miesiące)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1112031
Dla naszego Klienta, firmy z branży logistycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Recepcjonista/ ka (3-miesięczne zastępstwo)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie recepcji. Do jej obowiązków będzie należało prowadzenie korespondencji, umawianie spotkań, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów oraz zaopatrzenie biura, a także wspieranie innych pracowników w ich codziennej pracy oraz przyjmowanie i obsługę klientów firmy.
Do udziału w procesie rekrutacyjnym zapraszamy osoby dobrze znające język angielski i posiadające już pierwsze doświadczenia w pracy. Wymagana jest także znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Od Kandydatów oczekujemy dobrych zdolności organizacyjnych, komunikatywności i wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie, z siedzibą w ścisłym centrum Warszawy. Oferujemy także przyjazną atmosferę pracy i atrakcyjny pakiet benefitów. Możliwa jest w wymiarze ¾ etatu. Oferta dotyczy pracy na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Recepcjonista/ ka (3-miesięczne zastępstwo)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie recepcji. Do jej obowiązków będzie należało prowadzenie korespondencji, umawianie spotkań, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów oraz zaopatrzenie biura, a także wspieranie innych pracowników w ich codziennej pracy oraz przyjmowanie i obsługę klientów firmy.
Do udziału w procesie rekrutacyjnym zapraszamy osoby dobrze znające język angielski i posiadające już pierwsze doświadczenia w pracy. Wymagana jest także znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Od Kandydatów oczekujemy dobrych zdolności organizacyjnych, komunikatywności i wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie, z siedzibą w ścisłym centrum Warszawy. Oferujemy także przyjazną atmosferę pracy i atrakcyjny pakiet benefitów. Możliwa jest w wymiarze ¾ etatu. Oferta dotyczy pracy na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia.