Real Time Analyst z językiem angielskim
Twoje obowiązki będą obejmować:
- Monitorowanie wyników w czasie rzeczywistym, wyników agentów i kluczowych wskaźników wydajności (KPI), ze szczególnym uwzględnieniem poziomów satysfakcji klienta.
- Nadzorowanie obecności pracowników, przestrzegania zasad obowiązujących na terenie siedziby projektu.
- Skuteczne współpracowanie z działem zarządzania projektem, dostarczanie wszechstronnych informacji zwrotnych dotyczących operacji, doświadczeń agentów i KPI.
- Generowanie codziennych, dwutygodniowych i miesięcznych raportów wewnętrznych lub według potrzeb projektu.
- Identyfikacja możliwości poprawy i opracowywanie strategii doskonalenia procesów i usług.
- Analiza trendów w celu ułatwienia informowanego alokowania zasobów.
- Wykazywanie poczucia pilności i podejmowanie odpowiednich działań w zarządzaniu napływem zadań, zwłaszcza w godzinach szczytu.
- Wykorzystywanie baz danych do wprowadzania danych w czasie rzeczywistym i analizy predykcyjnej.
- Ścisła współpraca z zespołem operacyjnym w celu analizy i doskonalenia procesów dostarczania.
Co umożliwi Ci sukces:
- Język: Biegła znajomość angielskiego (C1) i polskiego (poziom C1).
- Doświadczenie: Doceniamy doświadczenie w obszarze obsługi klienta, ale z przyjemnością zapewnimy szkolenie, jeśli jesteś nowy w tej dziedzinie.
- Znajomość MS Office i Excela jest konieczna. Znajomość VBA w Excelu będzie dodatkowym atutem.
- Dostępność: Szukamy osoby dostępnej na różne zmiany (między 7:00 a 19:00).
- Edukacja: Preferowane tło techniczne; zaawansowane umiejętności komputerowe są plusem. Świetnie, jeśli jesteś studentem 3. lub 4. roku studiów.
- Osobowość: Jesteś entuzjastyczna/entuzjastyczny i zmotywowana/zmotywowany, z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
Warunki zatrudnienia:
- Umowa zlecenie lub umowa o pracę;
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Praca z biura w Mokotowie w Warszawie.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne:
- Program Poleceń Pracowniczych.
- Subsydia na kartę Multisport.
- Wsparcie psychologiczne: Priorytetem jest Twoje dobre samopoczucie, oferujemy pomoc w sytuacjach zwiększonego stresu, zapewniając większą pewność siebie i komfort psychiczny.
- Wsparcie mentora: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentora, aby zapewnić płynny i bezstresowy proces adaptacji do projektu.
- Darmowa, świeżo parzona herbata i kawa, kiedy tylko chcesz.
- Strefa relaksu z stołem do ping-ponga, piłkarzykami, letnim tarasem i kuchnią.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.