Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku łączy się z pracą w terenie, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy z zakresu remontów, bieżącej konserwacji budynków i urządzeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz zapewnia bezpieczeństwo użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, uzasadnionego zapewnienia wykonania wszelkich prac remontowo - konserwacyjnych zgodnie z ustawą Prawo budowlane i sztuką budowlaną.
- Współpracuje z Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy realizacji inwestycji, remontów i bieżącej konserwacji budynków i urządzeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, zleca prace Centrum Obsługi Administracji Rządowej, według kompetencji Wydziału, w zakresie remontów, bieżącej konserwacji i napraw budynków i urządzeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz innych prac i usług gospodarczych zgodnie z zawartymi umowami oraz monitoruje ich wykonanie.
- Przygotowuje, zgodnie z właściwością Wydziału, propozycje do Wieloletniego Programu Inwestycji, planów rzeczowo-finansowych zakupów inwestycyjnych, inwestycji budowlanych, planów remontów oraz wydatków bieżących Kancelarii Prezesa Rady Ministrów do projektu budżetu państwa na rok następny, współpracuje w tym zakresie m.in. z Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Biurem Budżetowo - Finansowym, analizuje we współpracy z Biurem Budżetowo-Finansowym, i Centrum Obsługi Administracji Rządowej projekty planów oraz projekty zmian tego planu w zakresie rzeczowym.
- Sporządza opisy merytorycznych dowodów księgowych dotyczących zrealizowanych/nadzorowanych przez Wydział remontów, bieżącej konserwacji i napraw budynków i urządzeń oraz utrzymania nieruchomości Kancelarii w należytym stanie technicznym oraz zapewnia ich kontrolę pod względem: poprawności oraz kompletności dokumentów opisujących zakres rzeczowy.
- Monitoruje, zgodnie z właściwością Wydziału, wydatki z budżetu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z zakresu remontów, bieżącej konserwacji budynków i urządzeń Kancelarii, przedstawia propozycje sposobu ich racjonalizacji oraz analizuje i opiniuje dokumenty w tym zakresie.
- Prowadzi sprawy związane z dokonywaniem zakupów usług i towarów na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zastrzeżeniem zakupów usług i towarów należących do kompetencji Centrum Obsługi Administracji Rządowej, przygotowuje wnioski o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę usług i towarów oraz przygotowuje projekty umów lub zleceń, dokonuje odbiorów towarów i usług zlecanych przez Kancelarię.
- Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych oraz zastępuje podczas nieobecności innych pracowników Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji inwestycji budowlanych lub remontów lub konserwacji lub napraw w zakresie ogólnobudowlanym
- Wiedza z zakresu: ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, zagadnień związanych z prowadzeniem robót remontowych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, kreatywność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w realizacji robót budowlanych, w ich przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu
- Przeszkolenie w zakresie Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, w zakresie BHP, ppoż.
- Posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Ochrona przeciwpożarowa, ustawy o służbie cywilnej, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, w zakresie BHP, ppoż.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-03 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 145219/BDG/19, BDG/21
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna