Radca

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
9 godz. temu
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143132

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: wysiłek fizyczny, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza
administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.

Zakres zadań

  • Planuje zadania w zakresie wydatków bieżących w budżecie Wydziału, w tym dokonuje bieżącej weryfikacji i analizy wydatków
  • Uczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań z zakresu zamówień publicznych pozostających we właściwości wydziału (tj. przeprowadza rozeznanie rynku, szacuje wartość zamówienia, sporządza opis przedmiotu zamówienia, opracowuje projekty umów, uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, opiniuje dokumentację przetargową nadzoruje i koordynuje wykonanie umów, przeprowadza odbiory ilościowo-jakościowe przedmiotu umowy)
  • Koordynuje realizację zakupów w ramach wniosków i umów w tym: przeprowadza odbiory ilościowo-jakościowe przedmiotu umów i zleceń
  • Opracowuje, weryfikuje i aktualizuje Plan Zamówień Publicznych w ramach wydziału dotyczący zakupu towarów i usług na dany rok budżetowy
  • Uczestniczy w komisjach inwentaryzacyjnych oraz komisjach oceny składników majątku i komisjach likwidacyjnych
  • Koordynuje zakupy towarów i usług w ramach wniosków i umów, w tym: opracowuje plany zakupowe na podstawie analizy stanu zapasów asortymentu oraz potrzeb zgłaszanych przez komórki organizacyjne, gromadzi oraz na bieżąco weryfikuje zamówienia składane przez komórki organizacyjne MC, szacuje wartości zamówień na towary i usługi, z uwzględnieniem kwalifikowalności wydatku i źródła finansowania, kontroluje jakość zakupionych towarów i usług

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie planowania, realizacji i rozliczania dostaw i usług
  • Wiedza z zakresu: planowania budżetowego, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, przepisów o przetwarzaniu danych osobowych i ochronie danych osobowych, Prawa zamówień publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz organizacji i działań MC
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, myślenie analityczne.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-14 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 143132, BA/24 AP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych osobowych jest Ministerstwo Cyfryzacji, Królewska 27, 00-060 Warszawa, adres e-mail:
Kancelaria.Krolewska@mc.gov.pl
1. Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Ministerstwo Cyfryzacji, ul Królewska 27, 00-060
Warszawa adres e-mail: IOD@mc.gov.pl.
2. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
3. Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na
żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy);
2) art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązków prawnych ciążących
na administratorze);
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą).
4. Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie
cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. W
przypadku podania innych danych osobowych niż określonych przepisami prawa, podstawą przetwarzania będzie zgoda, o
której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można
odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9
ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w
dowolnym czasie.
5. Informacje o odbiorcach danych:
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów
upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej.
Dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających dane
w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.
6. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z
uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska a następnie przez czas wynikający z
przepisów o archiwizacji. W przypadku obowiązku prawnego spoczywającego na administratorze danych osobowych do
czasu istnienia tego obowiązku.
7. Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody);
5) prawo do przenoszenia danych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody lub umowy;
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany);
Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany
powyżej;
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane, a także nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. finansowych

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Wprowadzanie faktur do systemu; Księgowanie faktur kosztowych; Wprowadzanie i klasyfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami prawa polskiego i międzynarodowymi standardami rachunkowości w celu sporządzenia sprawozdania finansowego; Wspomaganie klasyfikacji i rejetsracji...
  • Starszy Specjalista ds. przygotowania i monitorowania wykonania planu finansowego w zakresie projektów realizowanych ze środków unijnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie częściowego budżetu Wód Polskich (środki na finansowanie i współfinansowanie realizowane z projektów pochodzących z Unii Europejskiej), udział w tworzeniu i nadzorowanie realizacji planu finansowego w zakresie środków...
  • Specjalista FinOps

    Bank Millennium S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Bieżący monitoring kosztów konsumpcji usług chmurowych wraz z reaktywną obsługą odchyleń od normy; Proaktywna identyfikacja obszarów do optymalizacji; definiowanie i wdrażanie rekomendacji; Współpraca z architektami, zespołami wdrożeniowymi i aplikacyjnymi w zakresie wyceny i...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Finansowo-Księgowym

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: udział w pracach związanych z przygotowaniem planu finansowego oraz jego zmian, dokonywanie bieżących analiz realizacji planu finansowego w celu optymalnego wydatkowania środków, wystawianie limitów zaciągania zobowiązań do wysokości planu finansowego, ustalanie limitów...
  • Pracownik ds. rozliczania środków z kredytów EBI

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.
    1 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pozyskiwanie danych z systemów zewnętrznych i wewnętrznych oraz ich przetwarzanie i analiza, raportowanie wykorzystania środków otrzymanych przez Spółkę, w tym dokapitalizowania i kredytów bankowych, nadzór na obiegiem dokumentów, raportowanie...
  • Zastępca Głównego Księgowego

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres Obowiązków: Prowadzenie kompleksowej księgowości. Zarządzanie polityką rachunkowości i planem kont. Przygotowywanie sprawozdań jednostkowych i skonsolidowanych. Nadzór nad zgodnością księgowości z przepisami prawnymi i podatkowymi. Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz raportów...
  • Doradca Handlowy

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Obowiązki na stanowisku pracy: Aktywne poszukiwanie i utrzymywanie relacji z Klientami branży transportowej; Doradztwo w zakresie oferty finansowej - leasing, kredyt; Współpraca z firmami leasingowymi; Poszerzanie wiedzy na temat branży transportu ciężarowego, jak również nabywanie wiedzy...
  • Młodszy Specjalista ds. rozliczeń

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Opis stanowiska: wystawianie faktur i korekt dla Klientów w wersji papierowej oraz elektronicznej; wyjaśnianie reklamacji dotyczących wystawianych faktur; prowadzenie projektów w zakresie rozliczeń; pozostałe prace rozliczeniowe w ramach przydzielonego obszaru; wprowadzanie danych do systemów...
  • Prawnik (In-house)

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w codziennej...
  • HR Analyst in Controlling Team

    Xella Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Your responsibilities Creation and analysis of the company's compensation and FTE dashboard and coordination with the local units; Reporting on the most important HR-relevant KPIs at Group level, including Financials and ESG; Assist in calculating local bonus level and target achievement ratios;...