Radca

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1 dzień temu
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142257

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Czynniki szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań: zagrożenie korupcją, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A
jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.

Zakres zadań

  • Uczestniczy w analizie i wymianie dokumentów strategicznych, programowych oraz dokumentów o charakterze informacyjnym i wdrożeniowym
  • Gromadzi informacje i tworzy raporty, zestawienia dotyczące istotnych inicjatyw z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych
  • Realizuje program współpracy Ministra Cyfryzacji z organizacjami pozarządowymi
  • Realizuje obowiązki sprawozdawcze w zakresie działań dotyczących obowiązków informacyjno – promocyjnych
  • Rozwija bazę informacji dotyczących modelowych działań i najlepszych praktyk, realizowanych przede wszystkim w państwach członkowskich UE i poza nimi

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Wiedza z zakresu: problematyki zaawansowanych kompetencji cyfrowych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działalności i organizacji MC, Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • Znajomość: tworzenia zestawień i analiz w arkuszu kalkulacyjnym Excel na poziomie zaawansowanym, zaawansowanego wyszukiwania informacji, w tym za pomocą Internetu
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-20 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 142257, CRKC/18 AP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych osobowych jest Ministerstwo Cyfryzacji, Królewska 27, 00-060 Warszawa, adres e-mail:
Kancelaria.Krolewska@mc.gov.pl
1. Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Ministerstwo Cyfryzacji, ul Królewska 27, 00-060
Warszawa adres e-mail: IOD@mc.gov.pl.
2. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy oraz
archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
3. Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na
żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy);
2) art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązków prawnych ciążących
na administratorze);
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą).
4. Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie
cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. W
przypadku podania innych danych osobowych niż określonych przepisami prawa, podstawą przetwarzania będzie zgoda, o
której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można
odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9
ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w
dowolnym czasie.
5. Informacje o odbiorcach danych:
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów
upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej.
Dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających dane
w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.
6. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z
uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska a następnie przez czas wynikający z
przepisów o archiwizacji. W przypadku obowiązku prawnego spoczywającego na administratorze danych osobowych do
czasu istnienia tego obowiązku.
7. Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody);
5) prawo do przenoszenia danych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody lub umowy;
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany);
Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany
powyżej;
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane, a także nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. finansowych

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: Wprowadzanie faktur do systemu; Księgowanie faktur kosztowych; Wprowadzanie i klasyfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami prawa polskiego i międzynarodowymi standardami rachunkowości w celu sporządzenia sprawozdania finansowego; Wspomaganie klasyfikacji i rejetsracji...
  • Starszy Specjalista ds. przygotowania i monitorowania wykonania planu finansowego w zakresie projektów realizowanych ze środków unijnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie częściowego budżetu Wód Polskich (środki na finansowanie i współfinansowanie realizowane z projektów pochodzących z Unii Europejskiej), udział w tworzeniu i nadzorowanie realizacji planu finansowego w zakresie środków...
  • Specjalista ds. Finansowych

    POLAQUA Sp. z o.o.   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    19 godz.
    ZADANIA: nadzór nad rozliczeniami finansowymi budowy, w tym z podwykonawcami oraz dostawcami; efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z...
  • Specjalista ds. analiz budżetowych i rozliczeń

    NetWorkS! sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Opis zadań na stanowisku: Rejestracja i koordynacja prac planowych i wejść na obiekty sieciowe; Rejestracja współpracowników; Nadzór nad terminowością rozliczeń z podwykonawcami; Tworzenie raportów; Dbanie o spójnośc danych w systemie SAP w zakresie zainstalowanego i demontowanego...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Operacji Bankowych (Treasury)

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Projektowanie i wdrażanie procesów związanych z operacjami bankowymi i rozliczeniami w celu zwiększenia efektywności i usprawnienia działań, Współpraca z Bankami i instytucjami finansowymi, uzgadnianie stanu środków na...
  • Finance Entity Accounting & Reporting Expert HQ

    JTI GBS   Warszawa    praca hybrydowa
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    What will you do - Responsibilities: Ownership of IFRS and/or Statutory accounting and reporting for HQ; Prepare corporate reporting pages for HQ with underlying analysis and explanations for internal/external stakeholders; Prepare analysis of the significant financial transactions impacting the...
  • Specjalista ds. wdrożenia danych księgowych

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83, 01-233    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zbieranie, wprowadzanie i przetwarzanie informacji biznesowych. Przygotowywanie i kontrola danych przed wprowadzeniem do systemów ERP/Finansowych, obejmujących: Zamówienia klientów oraz do dostawców, Odbiór produktów, Faktury zakupowe i wyjściowe, Raporty E-commerce.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa, ul. Ćmielowska 2​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Specjalista ds. produktów inwestycyjnych

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:rozwijasz procesy sprzedaży produktów inwestycyjnych w oddziałach, w Internecie i na smartfonie,łączysz świat inwestycji ze światem IT, uczestnicząc w inicjatywach które zmieniają sposób w jaki oferujemy produkty,tworzysz analizy i wymagania biznesowe dla...
  • Specjalista ds. walidacji modeli

    PKO Bank Polski   Warszawa, Świętokrzyska 36    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się walidacją ilościową i jakościową modeli stosowanych do zarządzania ryzykiem,przeprowadzasz analizy na dużych zbiorach danych i poszukujesz niestandardowych zależności,weryfikujesz, poprawność wdrożenia modeli,proponujesz działania podnoszące...