Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. oceny ryzyka

    Monevia sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Na czym będzie polegać Twoja praca? ocena ryzyka transakcji w oparciu o dostępne narzędzia pracy; negocjacje dotyczące spłat należności, wyjaśnianie spraw reklamacyjnych; kontakty telefoniczne oraz mailowe z dłużnikami; weryfikacja merytoryczna dokumentów transakcyjnych;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Windykacji i Restrukturyzacji Warszawa
Radca Prezesa w Departamencie Postępowań w Sprawach Zatorów Płatniczych

Radca Prezesa w Departamencie Postępowań w Sprawach Zatorów Płatniczych

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1443 dni temu

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Ogłoszenie nr 71825 / 02.12.2020

Radca Prezesa

w Departamencie Postępowań w Sprawach Zatorów Płatniczych

 WYMIAR ETATU: 1; STANOWISKA: 1; MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WARSZAWA

ADRES URZĘDU:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów 

pl. Powstańców Warszawy 1 

00-950 Warszawa

 

 

Czym będziesz się zajmować


Osoba na tym stanowisku:

  • Analizuje politykę rachunkowości, umowy handlowe, sprawozdania finansowe i księgi podatkowe przedsiębiorstw, a także inne dokumenty o charakterze finansowym zgromadzone na potrzeby postępowań w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
  • Współpracuje z pracownikami prowadzącymi postępowania w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
  • Inicjuje i prowadzi postępowania w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych, w szczególności przygotowuje w toku tych postępowań projekty decyzji i innych rozstrzygnięć, w celu przeciwdziałania zatorom płatniczym.
  • Przygotowuje opinie z zakresu finansów i rachunkowości przedsiębiorstw oraz analizy finansowe.
  • Uczestniczy w kontrolach prowadzonych w toku postępowań w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych w celu zgromadzenia materiału dowodowego wskazującego na nadmierne opóźnianie się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
Kogo poszukujemy


Potrzebne ci będą(wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe ekonomia lub finanse i rachunkowość lub kierunki pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w obszarze rewizji finansowej lub rozliczania lub obsługi finansów przedsiębiorcy
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania z zakresu: ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia zatorów płatniczych, finansów i rachunkowości przedsiębiorstw, kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Posiadanie kompetencji: myślenie analityczne, zorientowanie na osiąganie celów, rzetelność, komunikacja.
  • Uprawnienia biegłego rewidenta lub posiadanie certyfikatu CFA (dyplomowanego analityka finansowego) lub certyfikatu CFE biegłego ds. wykrywania przestępstw i nadużyć gospodarczych) lub zdobywanie tych uprawnień
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze kontroli lub audytu
  • Posiadane kompetencje: kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność.
  • Znajomość język angielskiego na poziomie co najmniej B2
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Nowo utworzone stanowisko pracy w związku z kompetencjami Prezesa UOKiK wynikającymi z ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia zatorów płatniczych.
  • Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu.
  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Praca w pokoju na 6 piętrze budynku.
  • Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.
  • Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Planujemy następujące metody/techniki naboru: sprawdzian z wiedzy wskazanej w ogłoszeniu rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-15

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. oceny ryzyka

    Monevia sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Na czym będzie polegać Twoja praca? ocena ryzyka transakcji w oparciu o dostępne narzędzia pracy; negocjacje dotyczące spłat należności, wyjaśnianie spraw reklamacyjnych; kontakty telefoniczne oraz mailowe z dłużnikami; weryfikacja merytoryczna dokumentów transakcyjnych;