Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Ogłoszenie nr 71825 / 02.12.2020
Radca Prezesa
w Departamencie Postępowań w Sprawach Zatorów Płatniczych
WYMIAR ETATU: 1; STANOWISKA: 1; MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WARSZAWA
ADRES URZĘDU:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Analizuje politykę rachunkowości, umowy handlowe, sprawozdania finansowe i księgi podatkowe przedsiębiorstw, a także inne dokumenty o charakterze finansowym zgromadzone na potrzeby postępowań w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
- Współpracuje z pracownikami prowadzącymi postępowania w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
- Inicjuje i prowadzi postępowania w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych, w szczególności przygotowuje w toku tych postępowań projekty decyzji i innych rozstrzygnięć, w celu przeciwdziałania zatorom płatniczym.
- Przygotowuje opinie z zakresu finansów i rachunkowości przedsiębiorstw oraz analizy finansowe.
- Uczestniczy w kontrolach prowadzonych w toku postępowań w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych w celu zgromadzenia materiału dowodowego wskazującego na nadmierne opóźnianie się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą(wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe ekonomia lub finanse i rachunkowość lub kierunki pokrewne
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w obszarze rewizji finansowej lub rozliczania lub obsługi finansów przedsiębiorcy
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania z zakresu: ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia zatorów płatniczych, finansów i rachunkowości przedsiębiorstw, kodeksu postępowania administracyjnego.
- Posiadanie kompetencji: myślenie analityczne, zorientowanie na osiąganie celów, rzetelność, komunikacja.
- Uprawnienia biegłego rewidenta lub posiadanie certyfikatu CFA (dyplomowanego analityka finansowego) lub certyfikatu CFE biegłego ds. wykrywania przestępstw i nadużyć gospodarczych) lub zdobywanie tych uprawnień
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze kontroli lub audytu
- Posiadane kompetencje: kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność.
- Znajomość język angielskiego na poziomie co najmniej B2
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- Nowo utworzone stanowisko pracy w związku z kompetencjami Prezesa UOKiK wynikającymi z ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia zatorów płatniczych.
- Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Praca w pokoju na 6 piętrze budynku.
- Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.
- Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Planujemy następujące metody/techniki naboru: sprawdzian z wiedzy wskazanej w ogłoszeniu rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-15