Poczta Polska S.A.
Biuro Prawne
poszukuje kandydatów na stanowisko:
(prawo pracy)
Do zadań pracownika będzie należeć:
- sporządzanie opinii prawnych,
- opracowywanie i opiniowanie projektów umów, oświadczeń i wewnętrznych regulacji,
- weryfikacja i ocena obowiązujących wzorów dokumentów, polityk i procedur,
- monitorowanie zmian przepisów oraz orzecznictwa z zakresu prawa pracy,
- występowanie przed sądami i urzędami.
- posiadania uprawnień radcy prawnego,
- co najmniej 5-letniego udokumentowanego doświadczenia w zakresie stosowania przepisów prawa pracy,
- doskonałej znajomości przepisów prawa pracy,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, PowerPoint),
- komunikatywności,
- samodzielności,
- dobrej organizacji pracy,
- przestrzegania zasad etyki zawodowej.
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym