ENEA CENTRUM Sp. z o.o. informuje, że poszukuje kandydata/ki na stanowisko:
Radca Prawny
Miejsce pracy: Poznań
Wymagania:
- Wykształcenie: wyższe prawnicze - tytuł radcy prawnego
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi prawnej, w tym co najmniej przez okres min. 1 roku w zakresie:
- stosowania prawa energetycznego,
- doradztwa w procesach zakupowych oraz
- doradztwa w procesach związanych z negocjowaniem umów o finansowanie
- Znajomość zagadnień Kodeksu Spółek Handlowych
- Znajomość podstaw prawnych z zakresu funkcjonowania Spółek Kapitałowych, w tym obsługa Zarządu Spółki Kapitałowej przez okres min. jednego roku
- Bardzo dobra znajomość prawa energetycznego, w tym co najmniej staż/praktyka w Urzędzie Regulacji Energetyki/ Oddziale Terenowym
- Bardzo dobra znajomość prawa autorskiego
- Znajomość zagadnień prawnych z zakresu prawa konsumenckiego
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa administracyjnego i sądowo-administracyjnego
- Znajomość pakietu MS Office w szczególności World, Excel
- Umiejętność współpracy, systematyczność, dokładność, komunikatywność
Zadania:
- Obsługa prawna Spółki wykonywana zgodnie z ustawą o radcach prawnych, w szczególności:
- Świadczenie usług związanych z prowadzoną działalnością Spółki, w tym w obszarze obsługi klienta, tj. wsparcie przy tworzeniu i opiniowanie korespondencji z Klientami, organami administracji,.
- Współpraca i pomoc prawna na rzecz jednostek organizacyjnych Spółki, tj., Administracji i HR, Finansowego, Kontrolingu i IT oraz podporządkowanym im komórkom organizacyjnym.
- Współtworzenie i opiniowanie dokumentacji wewnętrznej Spółki, w tym regulaminów, procedur.
- Wsparcie w tworzeniu i opiniowanie wniosków do Zarządu w sprawach dotyczących działalności Spółki.
- Nadzór nad zagadnieniami związanymi ze sprawami statutowymi i rejestrowymi w Spółce – dbałość o aktualizację danych
- Przestrzeganie właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów poprzez przygotowywanie dokumentów, terminowe ich przekazywanie do odpowiednich komórek oraz archiwizowanie w celu zapewnienia kompletności bazy dokumentów.