Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów. Spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie należy do grona dziesięciu największych producentów w swojej branży na świecie. Grupa Wielton posiada cztery centra produkcyjne: w Polsce, Niemczech, we Francji oraz Wielkiej Brytanii, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Pod koniec 2016 roku Wielton uruchomił spółkę zależną na Wybrzeżu Kości Słoniowej. W ramach całej Grupy zatrudnienie znajduje obecnie blisko 3,5 tys. pracowników.
Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Aktywnie współpracujemy z uczelniami, szkołami i instytucjami naukowymi. Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz opinii prawnych
- utrzymywanie kontaktów i współpraca z instytucjami prawnymi
- sporządzanie umów, porozumień poddanych prawu polskiemu lub opiniowanie projektów umów, porozumień poddanych prawu polskiemu pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami, wewnętrznymi procedurami Spółki oraz w aspekcie ochrony prawnej interesów Spółki
- bieżąca obsługa w zakresie obowiązków Spółki wynikających z rozporządzenia MAR i innych obowiązków spółek publicznych
- współpraca ze spółkami z Grupy Kapitałowej w zakresie spraw formalno- prawnych,
- wsparcie Zarządu w prawno-formalnych aspektach związanych z nadzorem właścicielskim spółek z Grupy Kapitałowej
- współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi w zakresie koordynacji ich działań od strony Spółki
- opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych i innych dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami oraz w aspekcie ochrony prawnej interesów Spółki
- 3 letnie doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej lub w obsłudze spółek międzynarodowych
- wykształcenie wyższe prawnicze
- biegła znajomość języka angielskiego z uwzględnieniem terminologii prawniczej
- dobra znajomość prawa spółek oraz zagadnień z zakresu prawa pracy
- doświadczenie w sporządzaniu, negocjowaniu i opiniowaniu umów oraz innych dokumentów
- doświadczenie w sporządzaniu dokumentów korporacyjnych takich, jak uchwały, statuty, regulaminy, polityki
- samodzielność, skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność pracy pod presją czasu, w tym radzenia sobie ze stresem
- pełną wyzwań pracę w firmie, będącej liderem w branży
- możliwość rozwoju zawodowego
- narzędzia niezbędne do realizacji zadań
- pracę w międzynarodowym środowisku
- prywatną opiekę medyczną