Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Pełen adres miejsca wykonywania pracy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa
Ul. Wronia 53
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie opinii prawnych w sprawach zleconych przez komórki organizacyjne GDDKiA oraz dokonywanie interpretacji obowiązujących przepisów prawnych, uregulowań i procedur wewnętrznych GDDKiA, warunków kontraktowych FIDIC,
- uzgadnianie pod względem formalno-prawnym umów, aneksów do umów, wzorów umów, projektów decyzji administracyjnych,
- analizowanie i merytoryczne ocenianie roszczenia kierowane do GDDKiA oraz udział w formułowaniu roszczeń w stosunku do kontrahentów GDDKiA w zakresie zadań inwestycyjnych na sieci dróg krajowych i autostrad,
- udział w pracach komisji i zespołów powołanych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad,
- współpraca z Prokuratorią Generalną Skarbu Państwa w zakresie obsługi spraw sądowych GDDKiA prowadzonych, zgodnie z zastrzeżeniem ustawowym, przez Prokuratorię Generalną Skarbu Państwa,
- reprezentacja Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad albo Dyrektora Generalnego GDDKiA w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi, w sprawach dotyczących ich zadań statutowych nieprzekazanych do kompetencji Oddziałów terenowych GDDKiA oraz w sprawach niezastrzeżonych dla Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa,
- sporządzanie pism procesowych, dodatkowych wyjaśnień i innych dokumentów, w postępowaniach sądowych i administracyjnych,
- Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka.
- praca wymaga szczególnej koncentracji i samodzielności,
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi
- wyjazdy służbowe związane z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. W przypadku wyjazdów służbowych korzystanie ze środków transportu publicznego albo z samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych, w siedzibie urzędu, w budynku wielopiętrowym,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
- budynek wyposażony jest w windy – klatka schodowa z szybami windowymi oddzielona drzwiami z samozamykaczem,
- pomieszczenia higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- praca w pokojach wieloosobowych,
Pracownikom oferujemy:
-
stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy, -
trzynaste wynagrodzenie,
-
ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
-
skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
-
pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
-
dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym, -
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
Wykształcenie: wyższe prawnicze
Wymagania niezbędne:
- 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z obsługą prawną/ legislacyjną,
- posiadanie uprawnień radcy prawnego,
- znajomość przepisów prawa cywilnego, postępowania cywilnego i administracyjnego,
- znajomość przepisów prawa pracy,
- znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie zagadnień dotyczących inwestycji drogowych,
- umiejętność obsługi edytorów tekstu, poczty elektronicznej, korzystania z internetowych serwisów prawniczych
Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- znajomość języka francuskiego i/lub niemieckiego na poziomie B1
- znajomość FIDIC,
- znajomość zasad wykorzystywania środków pomocowych Unii Europejskiej w zakresie wsparcia sektora transportu drogowego,
- znajomość przepisów prawa wspólnotowego,
- 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień radcy prawnego.
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymagań dodatkowych.
Termin składania dokumentów:
21/01/2018
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Rozwoju Zawodowego
Ul. Wronia 53
00-874 Warszawa ( z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DPZ 1)
Inne informacje:
Informacja o metodach naboru:
- analiza formalna dokumentów
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.