PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- pomoc prawna i konsultacje prawne dla komórek organizacyjnych Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A.,
- opracowywanie i aktualizacja wzorcowych dokumentów w celu udzielenia zamówienia publicznego, w tym finansowanych z Funduszy Europejskich
- uzgadnianie SIWZ, w szczególności warunków umowy w zakresie zamówień na usługi i na roboty budowlane, w tym na podstawie warunków kontraktowych FIDIC pod kątem zgodności z prawem krajowym i UE,
- uzgadnianie umów cywilnoprawnych (w tym podwykonawczych),
- uzgadnianie porozumień i wniosków na posiedzenie Zarządu;
- wsparcie prawne podczas realizacji kontraktów w ramach prowadzonych projektów inwestycyjnych (m.in. opiniowanie roszczeń, wypracowywanie stanowisk wobec wykonawców)
- przygotowywanie pism procesowych oraz opiniowanie zasadności składania (lub odstąpienia od składania) środków odwoławczych od orzeczeń wydawanych przez sądy, organy administracji państwowej lub inne organy i instytucje prowadzące postępowania w których uczestniczy Region;
- zastępstwo procesowe w postępowaniach sądowych i przed innymi organami,
- reprezentowanie przez Krajową Izbą Odwoławczą.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- doświadczenie zawodowe minimum 3 lata na stanowiskach związanych z obsługą prawną,
- wpis na listę radców prawnych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych
i Kodeksu Cywilnego, - znajomość warunków kontraktowych FIDIC,
- doświadczenie w przygotowaniu pism procesowych i reprezentowaniu Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami powszechnymi,
- znajomość wytycznych kwalifikowalności środków pochodzących z UE,
- znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym, w tym MS Word na zaawansowanym,
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – pełny etat, zgodnie z kodeksem pracy,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.