Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie.
Kancelaria Radcy Prawnego Rybszleger Sp. k. z siedzibą w Gdyni, jako część Grupy Kapitałowej BEST, specjalizuje się w obsłudze klientów z branży finansowej i windykacyjnej.
- sporządzanie opinii prawnych oraz udzielanie bieżących konsultacji prawnych z zakresu dochodzenia wierzytelności,
- reprezentowanie klientów Kancelarii w postępowaniach cywilnych, w tym w sprawach gospodarczych,
- opiniowanie i negocjowanie umów, w szczególności umów handlowych,
- doradztwo z zakresu prawa gospodarczego, w szczególności spółek handlowych.
- doświadczenia w obsłudze podmiotów gospodarczych, zdobytego w kancelarii prawnej lub departamencie prawnym średnich lub dużych przedsiębiorstw,
- doświadczenia procesowego, w tym zwłaszcza w procesach gospodarczych,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- znajomości programów MS Word i Legalis.
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
- stabilne zatrudnienie,
- pakiet medyczny,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, wsparcie aktywności sportowych),
- pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
- wyjątkowo przyjazną kulturę organizacyjną,
- szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą,
- udział w projektach strategicznych.
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
ITDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.