Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- miejsce pracy znajduje się przy ul. Miodowej 15 w Warszawie;
- budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszajacych się na wózkach inwalidzkich;
- praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie,
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Zakres zadań
- Koordynuje działania ukierunkowane na pozyskanie i bieżące aktualizowanie danych o sytuacji finansowej systemu ochrony zdrowia.
- Opracowuje analizy w celu sporządzenia wyliczeń i bieżących aktualizacji oraz sporządza prognozy, odnośnie do wysokości środków, które pozwalają na zabezpieczenie funkcjonowania jednostek ochrony zdrowia na odpowiednim poziomie.
- Pozyskuje i dostarcza dane niezbędne do usprawnienia funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, które pozwolą podmiotom leczniczym na uzyskanie stabilności finansowej w długim okresie.
- Opiniuje, pod względem wpływu na równowagę i długookresową stabilność finansową systemu ochrony zdrowia, projekty aktów normatywnych i innych propozycji zmian, opracowywanych w Ministerstwie oraz przesyłanych przez inne podmioty, których wejście w życie wpłynie na gospodarkę finansową interesariuszy systemu ochrony zdrowia.
- Reprezentuje Ministra i Urząd, poza jego strukturą organizacyjną, w ramach udzielonych upoważnień lub pełnomocnictw oraz w zakresie przypisanych kompetencji merytorycznych.
- Współpracuje z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi, jednostkami podległymi lub nadzorowanymi przez Ministra oraz pozostałymi interesariuszami sektora ochrony zdrowia, w celu pozyskiwania niezbędnych danych oraz zapewnienia zgodności realizowanych przez nie zadań z długookresową strategią stabilności finansowej systemu ochrony zdrowia.
- Proponuje i ocenia zadania zgłoszone do planu działalności Ministra Zdrowia na dany rok w celu uwzględnienia w tym planie zadań istotnych z punktu widzenia zapewnienia równowagi i długookresowej stabilności finansowej systemu ochrony zdrowia.
- Uczestniczy w sporządzaniu planu działalności dla działu administracji rządowej – zdrowie oraz sprawozdania z jego wykonania.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych lub medycznych w jednostkach sektora finansów publicznych lub w jednostkach systemu ochrony zdrowia
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- Bardzo dobra znajomość organizacji i zasad funkcjonowania systemu ochrony zdrowia
- Znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość ustawy o działalności leczniczej wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
- Umiejętność argumentacji
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone studia podyplomowe MBA
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności POUFNE lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dokładność i systematyczność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności POUFNE lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemuKopia dokumentu potwierdzająca ukończenie studiów podyplomowych MBATermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-03 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Ministerstwo Zdrowia
Biuro Administracyjne
ul. Miodowa 15
00–952 Warszawa
z dopiskiem: „GE nr 2874".
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.