Convergys jest globalnym liderem w branży obsługi klienta. Z dniem 3 marca 2014 zakończył się proces przejęcia Stream przez Convergys. Razem Convergys i Stream stworzyły światowej klasy firmę specjalizującą się w obsłudze klienta zatrudniającą 125,000 pracowników w ponad 150 oddziałach w 31 krajach.
W Polsce firma posiada swój oddział w Szczecinie i zatrudnia ok 270 pracowników.
W związku z otwarciem nowego oddziału w Lublinie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Nagrywanie, odsłuchiwanie i ocenianie rozmów specjalistów z klientami pod względem obsługi klienta, umiejętności technicznych oraz zgodności z wewnętrznymi procesami i procedurami firmy
- Zapewnianie specjalistom konstruktywnej informacji zwrotnej dotyczącej ich jakości pracy
- Analiza ankiet satysfakcji klienta w celu poprawy jakości pracy i zadowolenia klienta
- Raportowanie do Team Managera Quality & Training
- Nadzorowanie i raportowanie wewnętrznych i zewnętrznych wyników szkoleń
- Udział i pomoc w wewnętrznych sesjach kalibracyjnych z klientem
- Rekomendowanie zmian w procesach i procedurach w celu poprawy jakości i efektywności pracy
- Analiza danych dotyczących jakości
- Prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności miękkich (soft skills)
- Przygotowywanie, organizowanie, prowadzenie i raportowanie z regularnych spotkań TQO
- Udział w innych przypisanych projektach
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Średnio – zaawansowana znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe
- Mile widziane doświadczenie lub szkolenia w obszarze Quality
- Zorientowanie na klienta
- Znajomość obsługi komputera (w szczególności MS Excel, Word, PowerPoint)
- Zdolności interpersonalne na wysokim poziomie
- Wysoka odporność na stres
- Umiejętność przekazywania i egzekwowania wiedzy
- Znajomość metod motywowania pracowników
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.