Quality Manager
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie i zarządzanie planem pracy działu, przydzielanie zadań i projektów.
- Zarządzanie budżetem działu.
- Zarządzanie inżynierami, liderami, raportami w codziennych zadaniach związanych z działem i obsługą klienta, w kwestiach związanych z jakością.
- Odpowiedzialność za wdrożenie konkretnego zapotrzebowania klienta w zakładzie.
- Odpowiedzialny za bezawaryjne dostawy dla wszystkich klientów.
- Poprawa jakości, ciągłe doskonalenie i dążenie do ograniczenia PPM.
- Zarządzanie procesami ustalania celów firmy, upewniając się, że niezgodności są odpowiednio udokumentowane, zdefiniowane, nadzorowane za pomocą odpowiednich środków.
- Odpowiedzialność za gotowość firmy do przeprowadzania wewnętrznych audytów i przygotowanie firmy do zewnętrznych audytów.
- Zapewnienie opracowania programu Layer Process Audit, w celu sprawdzenia zgodności ze wszystkimi standardami certyfikacji i procedurami firmy.
- Zarządzanie zespołem w celu poprawy jego kompetencji w rozwiązywaniu problemów, nadzorowanie audytów klientów, eskalacja odpowiednich procedur, obsługa nowych uruchomień.
- Zapewnienie analizy przyczyn niezgodność.
- Wspieranie MOR i wyznaczanie kolejnych etapów SZJ, nie ograniczając się m. in. do Customer Score Cards (e.g. Q1), Cost for Poor Quality (CoPQ), RMAs (Return Material Authorization), Resident Issues Identified and contained , PPMs (Customer & Supplier) / WC’s (Written Concerns), Yard holds/Stop Ship/Field Service Actions , Safe Launch and Independent Inspection Fallout, Fast Response/QRQC, Poka-Yoke Utilization, Deviations (Open/Resolution/Close) (e.g. TC, FDI), Supplier QR’s, Components missing PPAP.
- Zapewnienie uczestnictwa działu w przygotowaniu Launch Readiness Reviews oraz zapewnienie LL (Lesson Learned) i Read Across.
- Zapewnienie jakości procesu kontroli zmian w firmie.
- Zarządzanie wymaganiami klientów.
- Wykonywanie innych czynności zgodnie z instrukcjami przełożonego, które nie stoją w sprzeczności z obowiązkami stanowiska.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (minimum inżynier/magister) kierunków technicznych, związanych z jakością.
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym, w przemyśle i środowisku automotive.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu jakością.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie.
- Zaawansowana znajomość programu SAP.
- Prawo jazdy kat. B.
- Doświadczenie w audytach IATFTS16949, Q1, ASES, Formel Q.
- Doświadczenie w zarządzaniu projektem i negocjacjach z klientem.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowości.
- Zdolności przywódcze.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na zastępstwo – 6 miesięcy.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
- Multikafeterię Benefit Systems i inne świadczenia.
- Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji.
- Szkolenia wprowadzające, podnoszące kwalifikacje.
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.