Lionbridge to największa na świecie firma zajmująca się lokalizacją językową. Obsługujemy ponad 800 marek. Łączymy fachową wiedzę językową i kulturową z bogatym doświadczeniem w tworzeniu treści. Korzystamy z globalnego modelu działania oraz zaawansowanych technologii, aby nasi klienci mogli dotrzeć do odbiorców na całym świecie z przekazem uwzględniającym specyfikę rynków lokalnych.W naszym warszawskim biurze zatrudniamy już ponad 600 specjalistów, w tym Kierowników Projektów, Lingwistów, Inżynierów, Specjalistów DTP, Grafików, Web Developerów oraz ekspertów zajmujących się opracowywaniem treści i kontrolą jakości.
W chwili obecnej poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w charakterze:
Oferujemy:
-
Pracę w bardzo dynamicznym środowisku, w kreatywnym zespole;
-
Dostęp do najnowszych w branży rozwiązań technologicznych;
-
Możliwość poznania i ugruntowania procesów zapewniania jakości w dynamicznie zmieniającym się środowisku;
-
Szansę na rozwój w stabilnej, globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
-
możliwość zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym – dzięki biurom;
w 28 krajach Lionbridge stwarza okazję do poznania różnych kultur i stylów pracy.
Zakres obowiązków:
-
Zarządzanie i nadzorowanie procesów w programie w tym m.in.: procesów związanych z jakością (Quality Management), procesów pomiaru i raportowania wydajności i jakości według ustalonych metryk, wdrażania nowych procesów i wprowadzania zmian (Change Management);
-
Wsparcie w rozwiązywaniu problemów związanych z jakością lingwistyczną, doradztwo językowe, koordynacja kontroli jakości tłumaczeń;
-
Opracowywanie i śledzenie pomiarów satysfakcji klienta;
-
Przygotowywanie zestawień dla menadżerów oraz monitorowanie wyznaczonych kluczowych wskaźników
z zakresu zarządzania projektem i programem (terminowość dostaw, jakość poddostawców i inne); -
Monitorowanie i raportowanie kluczowych parametrów działania silników tłumaczenia maszynowego;
-
Udział w rozwoju usług tłumaczeniowych w określonych poziomach jakości;
-
Współpraca z kierownikiem ds. poddostawców w celu tworzenia raportów i mierzenia;
-
Propagowanie wśród pracowników firmy świadomości znaczenia poprawiania i utrzymywania wysokiej jakości pracy;
-
Inicjowanie, przygotowywanie i wdrażanie projektów poprawy jakości w firmie;
-
Sporządzanie raportów i analiz dla kierownictwa programu;
-
Aktywne pozyskiwanie, przyswajanie i uzupełnianie wiedzy niezbędnej do wykonywania w/w obowiązków;
-
Przestrzeganie procedur odnoszących się do pracy na tym stanowisku.
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe w dziedzinie lingwistyki/jęz. obce, zarządzania, lub w dziedzinach pokrewnych;
-
Doświadczenie w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych, wiedza i praktyczne doświadczenie w dziedzinie zarządzania jakością;
-
Komunikatywność i empatia, łatwość nawiązywania kontaktów, wysokie zdolności interpersonalne;
-
Odporność na stres;
-
Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
-
Wysoce rozwinięte zdolności analityczne;
-
Umiejętność pracy w zespołach zadaniowych;
-
Umiejętność analizowania problemów i samodzielnego znajdowania rozwiązań;
-
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.