Lionbridge to największa na świecie firma zajmująca się lokalizacją językową. Obsługujemy ponad 800 marek. Łączymy fachową wiedzę językową i kulturową z bogatym doświadczeniem w tworzeniu treści. Korzystamy z globalnego modelu działania oraz zaawansowanych technologii, aby nasi klienci mogli dotrzeć do odbiorców na całym świecie z przekazem uwzględniającym specyfikę rynków lokalnych. W naszym warszawskim biurze zatrudniamy już ponad 600 specjalistów, w tym Kierowników Projektów, Lingwistów, Inżynierów, Specjalistów DTP, Grafików, Web Developerów oraz ekspertów zajmujących się opracowywaniem treści i kontrolą jakości.
W chwili obecnej poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w charakterze:
- Szansę na rozwój w stabilnej, globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym – dzięki biurom
w 28 krajach Lionbridge stwarza okazję do poznania różnych kultur i stylów pracy, - Dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych,
- Współpracę w kreatywnym zespole i miłej atmosferze.
- Zarządzanie i nadzorowanie procesów programie w tym m.in.: o procesów związanych z jakością (Quality Management), ze szczególnym uwzględnieniem wdrożenia i praktycznego zastosowania metodyki SixSigma do kontroli i poprawy jakości, o procesów pomiaru i raportowania wydajności i jakości według ustalonych metryk o implementacji nowych procesów i wprowadzania zmian (Change Management);
- Przygotowywanie zestawień dla menadżerów oraz monitorowanie wyznaczonych kluczowych wskaźników z zakresu zarządzania projektem i programem (terminowość dostaw i inne);
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów związanych z jakością lingwistyczną, doradztwo językowe;
- Monitorowanie i raportowanie kluczowych parametrów działania silników tłumaczenia maszynowego;
- Współpraca z kierownikiem ds. poddostawców w celu tworzenia raportów i mierzenia;
- Propagowanie wśród pracowników firmy świadomości znaczenia poprawiania i utrzymywania wysokiej jakości pracy;
- Inicjowanie, przygotowywanie i wdrażanie projektów poprawy jakości w firmie;
- Sporządzanie raportów i analiz dla kierownictwa programu;
- Aktywne pozyskiwanie, przyswajanie i uzupełnianie wiedzy niezbędnej do wykonywania w/w obowiązków;
- Przestrzeganie procedur odnoszących się do pracy na tym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie lingwistyki/jęz. obce, zarządzania, lub w dziedzinach pokrewnych;
- Doświadczenie w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych, wiedza i praktyczne doświadczenie w dziedzinie zarządzania jakością;
- Komunikatywność i empatia, łatwość nawiązywania kontaktów, wysokie zdolności interpersonalne;
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
- Wysoce rozwinięte zdolności analityczne;
- Umiejętność pracy w zespołach zadaniowych;
- Umiejętność analizowania problemów i samodzielnego znajdowania rozwiązań;
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.