Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Kierownik Zespołu Call Center Gdańsk
Quality Analyst z językiem angielskim dla projektu Social Media (m/f/d)

Quality Analyst z językiem angielskim dla projektu Social Media (m/f/d)

TELUS International
Gdańsk
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
999 dni temu

Czy chcesz rozwijać swoją karierę w ekscytującym i rozwijającym się środowisku biznesowym? Masz duże doświadczenie w coachingu, potrafisz zmotywować i zachęcić zespół do osiągania wyznaczonych celów i standardów? Masz również doświadczenie w szkoleniu, a jakość jest czymś, w czym przodujesz? Mamy dla Ciebie idealną pracę!

 

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Quality Analyst z językiem angielskim dla projektu Social Media (m/f/d)

Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
  • Monitorowanie jakości połączeń telefonicznych, e-maili, czatów
  • Udzielanie feedbacków, coachingu i mentoringu pracownikom
  • Ścisła współpraca z managerami i zespołem w celu spełnienia odpowiednich targetów
  • Prowadzenie szkoleń w zakresie zmian procesów, analiz i raportowani
Twój profil:
  • Preferowane ponad 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość języka polskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie w obsłudze klientów w obszarach serwisowych lub technicznych w środowisku Call Center
  • Ścisła współpraca z różnymi działami oraz zapewnienie terminowej i wysokiej jakości usług
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
  • Komunikacja ze wszystkimi szczeblami zarządzania
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
  • Niezależna i odpowiedzialna praca w ramach dynamicznego i wielokulturowego zespołu o płaskiej hierarchii
  • Szkolenia wewnętrzne i możliwości rozwoju
  • Możliwości kariery w naszej międzynarodowej firmie
  • Zaangażowany i zmotywowany zespół
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Oliva Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy oraz bezpłatnymi napojami i owocami
  • Prywatna opieka medyczna
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...