- dbał o zachowanie ciągłości operacyjno-biznesowej,
- dokumentował powierzone zadania oraz dbał o aktualizację dokumentacji w całym cyklu życia usługi/systemu/procesu,
- brał czynny udział w rozwiązywaniu incydentów, problemów, usuwanie usterek oraz budowaniu bazy wiedzy w ramach pracy w zespole dziedzinowym (III linia wsparcia),
- opracowywał i walidował plany testowe,
- uczestniczył i był leadem w testach systemowych, integracyjnych, adaptacyjnych itp.,
- proaktywne monitorował procesy i reagował na błędy,
- współpracował z zespołami obszarowymi w zakresie technicznym i wypracowywaniu standardów,
- budował i zarządzał środowiskami testowymi,
- organizował i brał udział w testach akceptacyjnych,
- organizował i koordynował wdrożenia w systemach obszaru Funkcji Wsparcia.
- masz doświadczenie w pracy z modułami SAP (FI, CO, HR, mile widziane BC),
- możesz pochwalić się znajomością notacji i opisu wymagań, umiejętnością dokonania ich interpretacji i przedstawienia wyników,
- ogarniasz SQL na poziomie średniozaawansowanym (mile widziany RedGate data compare),
- wiesz co to REST API (a może przy okazji słyszałeś o Swagger, Postman, itp.),
- znana jest Ci architektura oparta o mikroserwisy (praca z IIS, Azure itp.),
- umiesz napisać proste skrypty (Bash, PowerShell, Python, JS – dowolna technologia),
- masz doświadczenie w pracy z narzędziami typu KanBan (JIRA itp.),
- znasz podstawy metodyk pracy Agile, DevOps, Lean IT lub pokrewne,
- możesz nam coś powiedzieć o metodyce ITIL,
- wiesz do czego może służyć MS Active Directory,
- lubisz pracować w zespole i masz z tego fun.
- znajomość narzędzi do raportowania postępów w testach (JIRA testflo itp.).
- doświadczenie w pracy z systemami kolejkowymi (Systemy ESB, Kafka, RabbitMQ),
- znajomość systemu operacyjnego Linux,
- znajomość systemów ticketowych (SD+, ServiceNow itp.),
- znajomość systemów do monitoringu (Zabbix itp.).
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z certyfikatem Great Place To Work,
- elastyczne podejście w kwestii pracy zdalnej – z gotowością pojawienia się sporadycznie w Centrali w Toruniu (lubimy sobie pograć w piłkarzyki czy wypić wspólnie kawę
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.