- dbał o zachowanie ciągłości operacyjno-biznesowej,
- dokumentował powierzone zadania oraz dbał o aktualizację dokumentacji w całym cyklu życia usługi/systemu/procesu,
- brał czynny udział w rozwiązywaniu incydentów, problemów, usuwanie usterek oraz budowaniu bazy wiedzy w ramach pracy w zespole dziedzinowym (III linia wsparcia),
- opracowywał i walidował plany testowe,
- uczestniczył i był leadem w testach systemowych, integracyjnych, adaptacyjnych itp.,
- proaktywne monitorował procesy i reagował na błędy,
- współpracował z zespołami obszarowymi w zakresie technicznym i wypracowywaniu standardów,
- budował i zarządzał środowiskami testowymi,
- organizował i brał udział w testach akceptacyjnych,
- organizował i koordynował wdrożenia w systemach obszaru Funkcji Wsparcia.
- masz doświadczenie w pracy z modułami SAP (FI, CO, HR, mile widziane BC),
- możesz pochwalić się znajomością notacji i opisu wymagań, umiejętnością dokonania ich interpretacji i przedstawienia wyników,
- ogarniasz SQL na poziomie średniozaawansowanym (mile widziany RedGate data compare),
- wiesz co to REST API (a może przy okazji słyszałeś o Swagger, Postman, itp.),
- znana jest Ci architektura oparta o mikroserwisy (praca z IIS, Azure itp.),
- umiesz napisać proste skrypty (Bash, PowerShell, Python, JS – dowolna technologia),
- masz doświadczenie w pracy z narzędziami typu KanBan (JIRA itp.),
- znasz podstawy metodyk pracy Agile, DevOps, Lean IT lub pokrewne,
- możesz nam coś powiedzieć o metodyce ITIL,
- wiesz do czego może służyć MS Active Directory,
- lubisz pracować w zespole i masz z tego fun.
- znajomość narzędzi do raportowania postępów w testach (JIRA testflo itp.).
- doświadczenie w pracy z systemami kolejkowymi (Systemy ESB, Kafka, RabbitMQ),
- znajomość systemu operacyjnego Linux,
- znajomość systemów ticketowych (SD+, ServiceNow itp.),
- znajomość systemów do monitoringu (Zabbix itp.).
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z certyfikatem Great Place To Work,
- elastyczne podejście w kwestii pracy zdalnej – z gotowością pojawienia się sporadycznie w Centrali w Toruniu (lubimy sobie pograć w piłkarzyki czy wypić wspólnie kawę
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.