Najnowsze oferty pracy

  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Kierownik ds. zakupów

    ManpowerGroup   Masłów Pierwszy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zadania: Nadzór nad realizacją zakupów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem do produkcji; Kontrola stanów magazynowych oraz zapotrzebowania na materiały do produkcji; Nadzór i zarządzanie zespołem (2 osoby) Nadzór nad stanami zamówionych materiałów na stoku u dostawców oraz nad...
  • Kierownik ds. zakupów

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii...
  • Kierownik ds. Zakupów

    KOBYLARNIA S.A.   Miękinia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z podwykonawcami i dostawcami.
  • Koordynator Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Gdańsk, Pomerania    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Dbanie o wyniki: operacyjne, finansowe i wydajnościowe podległych projektów; Efektywne zarządzanie podległym zespołem w duchu wzajemnej współpracy, motywowanie zespołu; Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany; Planowanie, organizowanie oraz kontrola pracy magazynu w...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale ds. Współpracy z Podmiotami Kolejowymi

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości zawartych z Podmiotami Kolejowymi, Prowadzenie negocjacji ze Spółkami dotyczących stawek czynszu oraz zakresu umowy, Rejestrację wniosków zakupowych na platformie zakupowej,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Zakupów Warszawa
Purchasing Transactional & Reporting Team Leader

Purchasing Transactional & Reporting Team Leader

Warszawa
praca stacjonarna
1478 dni temu


JTI is a leading international tobacco company with operations in more than 120 countries. We’re the global owner of world-renowned brands such as Winston, the number two cigarette brand in the world, and Camel (outside the US). Our global brands also include Mevius, LD and Natural American Spirit, and we manufacture the internationally recognized Logic e-cigarette brand and Ploom Tech, a major brand in the heated tobacco category.

 

Headquartered in Geneva, Switzerland, we employ over 45’000 people across the globe. We were recently awarded Global Top Employer for the fifth consecutive year with regional Top Employer Certification in Europe, Asia-Pacific, North America, Africa and the Middle East. This is recognition of our outstanding talent strategy, energizing culture and commitment to learning and development.

 

We are a member of the Japan Tobacco Group of Companies. For more information visit www.jti.com.

Purchasing Transactional & Reporting Team Leader
Location: Warsaw
Nr ref.: 36071

This is great opportunity to be a part of exciting project and drive transformation in the Company to ensure that internal customers around the world are getting the Best-in-class level of service. 

 

The role:


The Purchasing Transactional & Reporting Manager will lead a team to provide best in class customer services in the P2P (Purchase-to-Pay) area. Collaborate very close with all other teams in the GBS P2P stream (AP, Payment and T&E) to ensure any issue with non-compliance, blocked invoices, open account balances, late payments are addressed and solved in a timely manner. Monitor and supervise the team members to ensure individual workload is balanced and back-up plan is in place to cover absences. Introduce continuous learning & development opportunities including individual development plans, promote collaboration, communication within the team and with other functions within GBS.

 

Our offer includes:
  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices 
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally 
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location
Main areas of responsibility:
  • Ensure accurate and timely execution of all Treasury transactions and bank reconciliations
  • Purchasing Transactions: Acting as help-desk, single point of contact to end-users on the full transactional purchasing process
  • Purchasing Tools: Train and support a very diverse community of users on the corporate purchasing tool
  • Supplier certification: ensuring timely & accurate certification of vendors pre-selected by the local procurement teams
  • Reporting & controls: ensuring all required controls are in place and properly documented
  • Keep the team focused & motivated and ensure continuous learning / improvement opportunities are provided to all team members 
  • Actively build and develop good working relationships with key stakeholders to ensure best in class service is provided by the team and  address/solve concerns
  • Provide support to continuous improvement projects. Identify opportunities for P2P process/tool improvements and standardizations
You as a professional:
  • University degree or equivalent
  • Excellent proven managerial skills and experience. 
  • 3+ years experience of working in Purchasing/Procurement department. 
  • 3+ years experience in shared services environment
  • Experience with process engineering
  • Strong command of English  (oral and written). Knowledge of languages of the markets in scope preferred
  • Excellent understanding of P2P processes, procedures and operating guidelines
You as a person:
  • Excellent communication skills
  • Effective team management skills to coach, develop and motivate individuals
  • Ability to work under pressure
  • Strong organizational skills with attention to details
#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is the global business service center. It is the largest of its kind within JTI worldwide. By the end of 2023, it will employ nearly 1000 people. The employees of the Center are responsible for supporting various areas of JTI's Group operations, including finance, marketing and sales, HR, research and development, legal and regulatory affairs, and the global supply chain.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Online Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Kierownik ds. zakupów

    ManpowerGroup   Masłów Pierwszy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zadania: Nadzór nad realizacją zakupów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem do produkcji; Kontrola stanów magazynowych oraz zapotrzebowania na materiały do produkcji; Nadzór i zarządzanie zespołem (2 osoby) Nadzór nad stanami zamówionych materiałów na stoku u dostawców oraz nad...
  • Kierownik ds. zakupów

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii...
  • Kierownik ds. Zakupów

    KOBYLARNIA S.A.   Miękinia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z podwykonawcami i dostawcami.
  • Koordynator Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Gdańsk, Pomerania    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Dbanie o wyniki: operacyjne, finansowe i wydajnościowe podległych projektów; Efektywne zarządzanie podległym zespołem w duchu wzajemnej współpracy, motywowanie zespołu; Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany; Planowanie, organizowanie oraz kontrola pracy magazynu w...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale ds. Współpracy z Podmiotami Kolejowymi

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości zawartych z Podmiotami Kolejowymi, Prowadzenie negocjacji ze Spółkami dotyczących stawek czynszu oraz zakresu umowy, Rejestrację wniosków zakupowych na platformie zakupowej,...