Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Purchasing Manager (wyposażenie sklepów, energia)

Purchasing Manager (wyposażenie sklepów, energia)

HRK S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
4146 dni temu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Retail specjalizuje się w obsłudze firm działających w obszarze sprzedaży detalicznej, hurtowej oraz sieci handlowych. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem retail rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.

Zespół HRK Retail specjalizuje się w obsłudze firm działających w obszarze sprzedaży detalicznej, hurtowej oraz sieci handlowych. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem retail rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe. 

 
Obecnie dla nszego Klienta - jednej z najwiekszych na świecie sieci retail - szukamy Kandydata na stanowisko:
 
 

Purchasing Manager (wyposażenie sklepów, energia)
województwo: mazowieckie

Zadania:

  • odpowiedzialność za zakupy w kategoriach: gospodarka odpadami, energia elektryczna, wyposażenie sklepów
  • tworzenie i realizowanie strategii zakupów (zarządzanie bazą dostaw towarów i usług w oparciu o analizy rynku oraz potrzeby wewnętrzne firmy)
  • przeprowadzanie negocjacji cenowych, asortymentowych, optymalizacja portfela dostawców
  • wyszukiwanie nowych, najlepszych dla firmy dostawców
  • ustalanie sposobów płatności, rabatów, wydatków specjalnych oraz terminów realizacji kontraktów
  • kontrola stanu prawnego ofert / umów otrzymanych od współpracowników
     

Wymagania:

  • min. 2 -3  lata doświadczenia w zakupach pośrednich

  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym 

  • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel 

  • wysoka motywacja do pracy i orientacja na cel

  • zdolności analityczne

Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.

 

 

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.