Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
Zobacz więcej ofert pracy

Purchasing Manager (Polish&German market)

Calan Human Capital Sp. Z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2401 dni temu

Ogłoszenie numer: 1950227, from 2018-04-23

Our Client is a major player in the global hospitality industry, with a portfolio that now includes more than 2,600 hotels in 54 countries. Well-known brands provide a quality of service to various standards, ranging from luxury 5-star to economic 1-star hotels.

This growing organization is looking to add to their team an individual who will help maintain their innovative and professional culture while optimizing the business.

Purchasing Manager (Polish&German market)

Location: Warszawa

Reference No.: 3083/PM/2018

 

Job description

Reporting to the Group Purchasing Director, the Purchasing Manager will be responsible for all purchasing activities in Poland and Germany.

  • Implementation a global purchasing strategy in a wide range of categories, that include Food and Non-Food products.
  • Contribution the budget, savings, margin, refund rate and capture ratio in purchasing for two countries: Poland and Germany.
  • Preparation of market research and analysis to identify, develop and select suppliers.
  • Develop negotiation strategies and lead the more complex negotiations within the scope of the categories.
  • Close cooperation with purchasing department in France.

Requirements

To be successful in this position the Supply Chain Director will have the following skills:

  • Minimum 5 years of experience on the position at middle or senior management level in purchasing department in HoReCa or mass-food retail sector.
  • Fluent English and German is a must.
  • Very good knowledge of MS Office: Word, Excel, Power Point.
  • Ability to think strategically.
  • Negotiation and analitical skills.
  • Driving licence B.

We offer

This role offers an interesting and challenging work in an international and growing environment, competitive salary and bonus structure that is commensurate with currently salary and experience and other necessary work tools.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.