Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej. Świadczymy szeroką gamę usług - od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, tworzeniem oprogramowania oraz usługi outsourcingowe takie jak: staff augmentation, team leasing i permanent employment.
Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie. Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA.
Purchasing Assistant
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: APD/PA/PO/03
Nr ref.: APD/PA/PO/03
Osoba na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za wprowadzanie zamówień zakupowych do systemów dla różnych krajów oraz dbanie o cały proces zakupowy- od zamówienia do otrzymania faktury.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, najlepiej z obszaru finansów
- znajomość procesów zakupowych (purchase to pay)
- rozumienie procesów księgowych w odniesieniu do zakupów (zamówienie, faktura, płatność)
- znajomość SAP, Ariba
- język angielskiB2
- umiejętność pracy w środowisku wielokulturowym
- zdolności analityczne
- dodatkowy atut – doświadczenie w dziale zakupów/księgowości jako shopper/osoba dokonująca zakupów