Programy Wsparcia Pracowników EAP (Employee Assistance Program) zapewniają profesjonalne wsparcie pracownikom firm i członkom ich rodzin przeżywających trudności w codziennym życiu.
Jesteśmy firmą świadcząca usługi EAP na rynku polskim od 2018 roku w zakresie wsparcia psychologicznego, menedżerskiego i prawno-finansowego.
Zapraszamy do współpracy doświadczonych psychoterapeutów pracujących zarówno w języku polskim jak i w języku angielskim.
Psychoterapeuta
PRACA ZDALNA
Charakter pracy:
- Dyżury (rozmowy telefoniczne i wideo) w godz. 8-24 od poniedziałku do niedzieli włącznie (min. 12h tygodniowo, 1 dyżur min. 4h, grafik do ustalenia) - praca 100% zdalna
- Przekazywanie rzetelnych informacji w zakresie pomocy psychologicznej; wstępne rozpoznanie problemu i ustalenie form wsparcia,
- Poradnictwo psychologiczne dla pracowników firm i członków rodzin kontaktujących się z infolinią EAP (w tym konsultacje rodzicielskie i konsultacje dla dzieci i młodzieży 13+),
- Prowadzenie wideo konsultacji mających na celu krótkoterminowe wsparcie psychologiczne (3 - 10 sesji).
Nasza oferta:
- Praca 100% zdalna, elastyczne godziny pracy, kontrakt B2B,
- Stabilne przychody w oparciu o liczbę godzin telefonicznych dyżurów oraz zrealizowanych wideo konsultacji,
- Szkolenia i rozwój umiejętności w zakresie pomocy psychologicznej oraz diagnozy,
- Współpraca z firmą świadczącą usługi EAP dla klientów biznesowych - międzynarodowe środowisko pracy.
Nasze oczekiwania:
- Umiejętności prowadzenia wywiadu i zbierania informacji w celu zidentyfikowania problemu oraz poszukiwania sposobów jego rozwiązania,
- Doświadczenie w zakresie poradnictwa psychologicznego min. 3 lata,
- Ukończony min. 2. rok szkoły psychoterapii (warunek konieczny),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (warunek konieczny),
- Mile widziane doświadczenie w pracy w infolinii pomocowej / telefonie zaufania (min. 1 rok) lub ośrodku interwencji kryzysowej,
- Profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i asertywność w kontakcie z klientami.