Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od 15 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 20. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1300 firm.
Jeżeli chcesz zrobić zawodowy #Progres, rozwijać się, kształcić kompetencje i pracować przy najbardziej prestiżowych projektach w kraju dołącz do nas!
Dla naszego Klienta – dystrybutora sprzętu do prac antykorozyjnych i budowlanych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Poszukujemy kandydatów do pracy na terenie:
1) województwa zachodniopomorskiego;
2) województwa warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, części mazowieckiego.
Do zakresu obowiązków należy:
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów na wskazanym terenie;
- Oferowanie produktów służących do prac antykorozyjnych i budowlanych;
- Planowanie i wykonywanie wizyt u nowych oraz stałych Kontrahentów;
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami firmy;
- Przygotowywanie i negocjacja ofert handlowych;
- Raportowanie z działań handlowych w systemie CRM.
Oczekiwania wobec kandydata:
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów z sektora B2B– mile widziane w branży antykorozyjnej, malarskiej, budowlanej;
- Praktyczna znajomość technik sprzedażowych;
- Nastawienie na budowanie relacji z Klientami oraz realizację wyznaczonych celów;
- Komunikatywność, otwartość i zaangażowanie w działania terenowe;
- Wykształcenie techniczne – min. zawodowe lub średnie;
- Czynne prawo jazdy kat. B;
- Mile widziana znajomość programów typu CRM.
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej;
- Wynagrodzenie podstawowe oraz rozwojowy system premiowy (szczegóły do uzyskania podczas rozmowy rekrutacyjnej);
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Program szkoleń produktowo- sprzedażowych;
- Wsparcie Centrali firmy w zakresie logistyki dostaw;
- Swobodę pracy związaną z trybem home-office;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju swoich umiejętności sprzedażowych;
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.