Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 21 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Obecnie dla naszego Klienta, polskiego dystrybutora systemów alarmowych oraz bezpieczeństwa poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Przedstawiciel Techniczno-Handlowy
Miejsce pracy: Gdańsk
Do zakresu obowiązków należy:
- Aktywne prowadzenie działań handlowych oraz doradczych u stałych i potencjalnych klientów firmy na terenie województwa pomorskiego;
- Nawiązywanie współpracy z firmami z rynku inwestycyjnego –deweloperami, inwestorami, projektantami, firmami instalacyjnymi, kierownikami budowy;
- Doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę (m.in. systemy alarmowe, bezpieczeństwa, CCTV);
- Współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia procesu obsługi klientów;
- Prezentacje rozwiązań u klientów oraz negocjacje cenowe,
- Sporządzanie raportów i monitorowanie działań konkurencji,
- Budowanie długofalowych relacji ze stałymi klientami oraz z nowo pozyskanymi podmiotami.
Od kandydatów oczekujemy:
- Min. 2 letniego doświadczenia w pracy w sprzedaży terenowej na pokrewnych stanowiskach;
- Umiejętności przeprowadzania prezentacji i negocjacji u klientów;
- Znajomości rynku inwestycyjnego w województwie pomorski;
- Zaangażowania i bardzo dobrej organizacji pracy własnej;
- Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami;
- Pomysłowości i konsekwencji w podejmowanych działaniach;
- Chęci rozwijania swojej wiedzy i umiejętności w zakresie sprzedaży.
Nasz Klient oferuje:
- Realny wpływ na utworzenie i rozwój nowego regionalnego oddziału w Gdańsku;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu (do negocjacji);
- Dobre wynagrodzenie podstawowe + jasno określony system premiowy;
- Szkolenia produktowe i sprzedażowe (zarówno podczas wdrożenia jak również podczas zatrudnienia);
- Podległość bezpośrednio pod Dyrektora Handlowego;
- Wsparcie działu handlowego, logistycznego i księgowego przy obsłudze klientów;
- Możliwość kreowania zadań, a także duży wpływ na politykę sprzedaży w firmie;
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy).