PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.
działa na rynku polskim od 1993 roku. Jest spółką należącą do czołowego europejskiego producenta i dostawcy produktów medycznych i higienicznych PAUL HARTMANN AG. Obecnie poszukuje kandydata na stanowisko:
Przedstawiciel Regionalny
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
- Realizacja planów sprzedaży w ramach podległej grupy produktów,
- Utrzymywanie stałych kontaktów z aptekami oraz zdobywanie nowych klientów,
- Prezentowanie produktów z oferty handlowej firmy i udzielanie o nich wszelkich informacji klientom,
- Realizacji działań promocyjnych,
- Udział w prowadzeniu prezentacji i szkoleń,
- Monitorowanie rynku,
- Raportowanie wyników swojej pracy.
Oczekiwania wobec idealnych kandydatów:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela min. 2 lata,
- Wykształcenie wyższe,
- Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta oraz budowania długotrwałych relacji z klientami,
- Zaangażowanie, samodzielność i determinacja w dążeniu do celu,
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy,
- Interesujące, samodzielne stanowisko,
- Potrzebne narzędzia pracy,
- Pracę z doświadczonym zespołem profesjonalistów,
- Benefity (dofinansowanie do wczasów, opieki medycznej, karnetów sportowych oraz bony na święta).