Przedstawiciel handlowy
w Agencji Pracy Tymczasowej
w Agencji Pracy Tymczasowej
Twój zakres obowiązków
- Aktywne pozyskiwanie Klientów
- Badanie potrzeb oraz budowanie efektywnych i długofalowych relacji z Klientami
- Umawianie spotkań biznesowych w obszarze regionalnym
- Analiza rynku w zakresie potrzeb Klientów, trendów rynku pracy oraz działań firm konkurencyjnych
- Przygotowywanie ofert handlowych, współtworzenie działań promocyjnych
- Bieżące raportowanie prowadzonych projektów
- Kreowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy jako Pracodawcy na rynku pracy oraz wśród Klientów
Nasze wymagania
- Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług
- Podstawowa znajomość branży APT
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz negocjacyjne
- Przedsiębiorczość, znajomość technik sprzedaży, orientacja na zadania i ich realizację
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientem
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Mile widziane:
- Doświadczenie zdobyte w agencji pracy tymczasowej
To oferujemy
- Warunki pracy do uzgodnienia – zgodne z doświadczeniem i preferencjami Handlowca;
- Samodzielne rozwojowe stanowisko
- Umowa B2B + prowizja od obrotów
- Pracę zdalną
- Służbowy samochód + kartę paliwową
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
- Dofinansowania do kursów i szkoleń zawodowych
- Pakiet MultiSport
- Prywatną opiekę medyczną
- Nienormowany czas pracy
Poznaj
OK JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy agencją pracy z kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie leasingu pracowniczego, rekrutacji, obsługi kadrowo-płacowej oraz legalizacji zatrudnienia cudzoziemców. Przyjmujemy tysiące pracowników rocznie, głównie z Polski, Ukrainy oraz Europy Wschodniej. Wspieramy kandydatów w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz firmy w pozyskaniu kandydatów o poszukiwanych kwalifikacjach.