Firma CentraNet (www.centranet.pl) będąca liderem w branży wydawniczej sektora RETAIL, posiadająca media prasowe i internetowe, poszukuje osób do pracy
w DZIALE HANDLOWYM na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy
Miejsce pracy: Poznań
Obszar: cała Polska
Wynagrodzenie: 12 - 15 tys. zł
Opis stanowiska:
- Powiększanie bazy potencjalnych kontrahentów:
Wyszukiwanie, analizowanie i gromadzenie danych o potencjalnych kontrahentach, zainteresowanych usługami firmy, a także skuteczne budowanie własnego portfela stałych klientów według wyznaczonych targetów.
- Umawianie spotkań handlowych
Codzienne, telefoniczne umawiania spotkań handlowych na podstawie zgromadzonej bazy kontrahentów, poddanych wcześniejszej analizie.
- Sprzedaż produktów i usług firmy
Bezpośrednie prezentowanie ofert handlowych kontrahentom. Kilkudniowe wyjazdy na spotkania z klientami w całej polsce (2-3 dni wyjazdowe), poprzedzone efektywnym zaplanowaniem trasy wyjazdowej.
- Raportowanie realizowanych działań
Codzienne raportowanie realizowanych działań w oparciu o dostarczone szablony. Codzienne moderowanie systemu CRM oraz cykliczne spotkania podsumowujące efektywność pracy.
Oczekiwania:
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań oraz osiąganie celów sprzedażowych
- doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej B2B (praca w działach handlowych wydawnictw branżowych będzie dodatkowym atutem)
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (kontrahenci w całej Polsce)
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- bardzo dobra prezencja i wysoka kultura osobista
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- dobra znajomość obsługi komputera i środowiska internetowego
- odporność na stres
- czynne prawo jazdy kategorii B
- wykształcenie min. średnie
Oferujemy:
- wynagrodzenie do 14 000 zł brutto
- wdrożenie na stanowisku pracy
- zapoznanie ze specyfiką branży, grupą potencjalnych klientów oraz ofertą produktową
- umowa o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym
- podstawa + premia uzależniona od realizacji planów sprzedażowych
- samochód służbowy do własnej dyspozycji
- dodatkowe narzędzia pracy: smartphone, laptop, system CRM, komplet ofert i wizytówek
- coaching i wsparcie doświadczonych menadżerów sprzedażowych
- wsparcie Asystenta w zakresie umawiania spotkań handlowych