Grupa Kapitałowa Poczty Polskiej S.A. jest największym Pracodawcą w kraju, zatrudniającym na umowę o pracę około 80 000 Pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem linii biznesowej w obszarze konwojowania wartości oraz ochrony osób i mienia Poczta Polska S.A. poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- realizowanie nałożonych planów sprzedaży,
- prowadzenie działań sprzedażowych, w szczególności pozyskiwanie nowych klientów,
- obsługę handlową klientów z obszaru działania stanowiska i ścisłą współpracę ze stanowiskiem ds. wsparcia sprzedaży w tym zakresie,
- gromadzenie i analizę informacji o potrzebach i poziomie satysfakcji klientów oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę obsługi i utrzymanie obsługiwanych klientów,
- prowadzenie ewidencji kontaktów z klientami przy użyciu systemu DotCRM,
- prowadzenie, aktualizację i nadzór nad bazą danych o byłych, obecnych i potencjalnych klientach, w tym informacji o utraconych klientach,
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących obsługiwanych klientów,
- gromadzenie informacji dotyczących aktywności konkurencji, w tym rodzaju, jakości, cenach świadczonych usług, oraz jej udziału w rynku.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego, preferowane wyższe,
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- wysokiej orientacja na klienta,
- wysokiego poziomu kultury osobistej oraz rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
- samodzielności i elastyczności,
- dobrej organizacji pracy, systematyczności i konsekwencji,
- prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Inne oczekiwania:
- preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- możliwość wykorzystania własnego samochodu osobowego do celów służbowych,
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym