Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Aktualnie do naszego Zespołu Sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo w zakresie odzieży ochronnej i roboczej (woj. śląskie, opolskie),
- Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych,
- Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej,
- Przygotowywanie raportów z podejmowanych działań.
- Pozytywna energia i entuzjazm!
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (B2B, D2D),
- Znajomość MS Office,
- Prawo jazdy kat. B,
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- Prywatną opiekę medyczną za, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Rozwój umiejętności dzięki programowi szkoleń sprzedażowych,
- Możliwość wyjazdu na zagraniczne wycieczki za udział i wyniki w konkursach sprzedażowych.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Samochód służbowy do użytku prywatnego
- Work-life balance
- Samodzielność w planowaniu swojego dnia pracy
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
- Liczne konkursy sprzedażowe z wycieczkami zagranicznymi
- Liczne szkolenia i konferencje sprzedaży
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy