„SOKOŁÓW” S.A. – lider na rynku w branży mięsnej,
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Komórka organizacyjna: Biuro Sprzedaży Tradycyjnej
Główny cel stanowiska: realizacja planów sprzedażowych firmy poprzez prowadzenie handlu hurtowego i detalicznego produktami Grupy, współpraca i opieka nad działalnością Własnych Sklepów Firmowych i Partnerskich, współpraca i opieka nad klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Co najmniej 1 rok doświadczenia w handlu i obsłudze klienta
- Znajomość firmy, produktów i jej środowiska zewnętrznego będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Otwartość, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu
- Nastawienie na osiąganie celu i realizację zadań
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz proklienckie nastawienie
- Dyspozycyjność (gotowość do pracy w terenie)
- Inicjatywa oraz umiejętność szybkiego działania (również w sytuacjach stresowych)
- Dobra znajomość obsługi MS Office
-
Prawo jazdy kat. B
-
Książeczka zdrowia (sanitarno-epidemiologiczna)
-
Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie będącej liderem w branży
-
Wynagrodzenie zasadnicze plus premia motywacyjna uzależniona od wykonanych zadań
- Narzędzia pracy (tablet, telefon, samochód służbowy) oraz pakiet socjalny
Poznaj
Sokołów S.A.
”SOKOŁÓW” S.A. to jeden z największych producentów mięsa w Centralno-Wschodniej Europie i jeden z liderów branży w Polsce. Od lat wyznacza standardy i jest prekursorem zmian w sektorze mięsnym. Grupa Sokołów zatrudnia około 9 000 osób. W skład Grupy wchodzi 8 nowoczesnych zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w: Sokołowie Podlaskim, Kole, Robakowie, Dębicy, Czyżewie, Jarosławiu, Tarnowie i Osiu oraz 4 spółki zależne: Sokołów Logistyka, Sokołów Service, Agro Sokołów i Sokołów-Net. Marka SOKOŁÓW to jedna z najcenniejszych polskich marek, doceniana przez konsumentów szczególnie za smak i wysoką jakość, co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia – Ulubiona Marka Polaków, złote medale MTP Polagra Food oraz prestiżowy tytuł Solidnego Pracodawcy.