Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- realizacja nałożonych planów sprzedaży,
- prowadzenie działań sprzedażowych, w szczególności pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami,
- prowadzenie i aktualizacja bazy danych klientów,
- prowadzenie ewidencji kontaktów z klientami,
- gromadzenie informacji dot. sytuacji rynkowej,
- sporządzanie raportów i sprawozdań,
- współudział w tworzeniu narzędzi wspomagających proces sprzedaży.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
- doświadczenia w sprzedaży B2B,
- umiejętności budowania relacji z klientem,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- komunikatywności,
- wysokiego poziomu kultury osobistej,
- znajomości pakietu MS Office.
- umowę o pracę;
- pakiet świadczeń socjalnych;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
- prawo jazdy kat. B.,
- możliwość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym