Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Obecnie dla naszego Klienta, doświadczonej firmy świadczącej usługi porządkowe dla firm i instytucji, w związku z rozwojem Działu, poszukujemy kandydata na stanowisko:
- identyfikowanie a także aktywne pozyskiwanie nowych klientów z sektora biznesowego,
- utrzymywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych,
- dbanie o pozytywne relacje z klientami,
- tworzenie oraz negocjowanie ofert handlowych i umów,
- realizowanie planów sprzedażowych,
- aktywna współpraca z dostawcami oraz podwykonawcami w celu przygotowania ofert a także zachowania najwyższej jakości świadczonych usług,
- współpraca z Działem Operacyjnym w zakresie monitorowania poziomu realizacji usług,
- zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami poprzez spotkania, kontrolę jakości bieżącej obsługi zamówień, przyjmowanie reklamacji,
- raportowanie,
- inne zadania zlecone przez przełożonych,
- budowanie wizerunku firmy.
- wykształcenia min. średniego,
- doświadczenia w pozyskiwaniu klientów – mile widziana znajomość branży usług porządkowych lub obsługi nieruchomości np. usługi ochrony, zarządzania nieruchomościami i inne,
- znajomości technik sprzedażowych oraz umiejętności komunikacyjnych,
- bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności oraz wysokiej kultury osobistej,
- nastawienia na realizację celów,
- innowacyjności i inicjatywy w codziennym działaniu,
- znajomości pakietu MS Office,
- gotowości do pracy w terenie,
- prawa jazdy kat. B.
Ze względu na specyfikę sektora gospodarki, w którym działa nasz Klient, od kandydatów wymagamy:
- posiadania statusu osoby niekaranej – na etapie rekrutacji – oświadczenie ustne,
- złożenia ustnej zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego (po zatrudnieniu), przez ABW.
- umowę o pracę lub działalność gospodarczą,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję uzależnioną od wyników,
- narzędzia pracy takie jak: telefon, laptop oraz samochód służbowy,
- prywatną opiekę medyczną.
- ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w stale rozwijającej się organizacji.