Firma Elis Textile Service Sp. z o.o. jest liderem na europejskim rynku w zakresie wynajmu i serwisu odzieży roboczej, mat podłogowych oraz urządzeń higienicznych.
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo w zakresie odzieży ochronnej i roboczej,
- Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych,
- Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej,
- Przygotowywanie raportów z podejmowanych działań.
- Pozytywna energia i entuzjazm!
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (B2B, D2D),
- Znajomość MS Office,
- Prawo jazdy kat. B
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Samochód służbowy do użytku prywatnego
- Work-life balance
- Samodzielność w planowaniu swojego dnia pracy
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
- Liczne konkursy sprzedażowe z wycieczkami zagranicznymi
- Liczne szkolenia i konferencje sprzedaży
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy