Poczta Polska S.A.
Centrum Usług Koncesjonowanych
Region Handlowy w Warszawie
Do zadań pracownika będzie należeć:
- realizacja nałożonych planów sprzedaży,
- prowadzenie działań sprzedażowych, w szczególności pozyskiwanie nowych klientów,
- obsługa handlowa klientów z obszaru działania stanowiska i ścisła współpraca ze stanowiskiem ds. wsparcia sprzedaży w tym zakresie,
- gromadzenie i analiza informacji o potrzebach i poziomie satysfakcji klientów oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę obsługi i utrzymanie obsługiwanych klientów,
- prowadzenie ewidencji kontaktów z klientem przy użyciu systemu DotCRM,,
- prowadzenie, aktualizacja i nadzór nad bazą danych o byłych, obecnych i potencjalnych klientach, w tym informacji o utraconych klientach,
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących obsługiwanych klientów,
- gromadzenie informacji dotyczących aktywności konkurencji, w tym rodzaju , jakości, cenach świadczonych usług oraz jej udziału w rynku,
- współpraca z właściwymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi CUK oraz innymi jednostkami organizacyjnymi spółki w zakresie obsługi handlowej klientów,
- współudział w tworzeniu narzędzi wspomagających proces sprzedaży w tym opracowywanie założeń funkcjonalnych dla systemów informatycznych w obszarze sprzedaży,
- wykształcenia min. średniego, preferowane wyższe,
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- nietuzinkowej osobowości i charakteru,
- wysokiego poziomu kultury osobistej oraz rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
- dobrej organizacji pracy własnej, systematyczności i konsekwencji,
- umowę o pracę na okres próbny,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
- prawo jazdy kat. B,
- zgodę na wykorzystanie prywatnego samochodu osobowego do celów służbowych,
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym