Obowiązki:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (B2B)
- Przygotowywanie ofert, organizacja spotkań handlowych
- Budowanie bazy lojalnych klientów
- Współpraca przy pozyskiwaniu ofert od kontrahentów
- Realizacja planów sprzedaży
- Budowanie i umacnianie wizerunku firmy na podległym terenie
Wymagania:
- Determinacja w realizacji celów sprzedażowych
- Znajomość branży utrzymania technicznego obiektów
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne
- Silna motywacja do pracy
- Wysoka kultura osobista
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- Własny samochód
- Wiedza techniczna
Oferujemy:
- Wynagrodzenie stałe + motywacyjny system prowizyjny
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Niezbędne narzędzia pracy
- Szkolenia i jasną ścieżkę rozwoju zawodowego
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.