INTER CARS S.A. to największy dystrybutor części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Inter Cars S.A. prowadzi aktywną sprzedaż poprzez sieć sprzedaży w 14 krajach. W ofercie spółki znajdują się części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych oraz części zamiennych i akcesoriów do naczep, przyczep, autobusów, maszyn rolniczych i motocykli.
W ramach rozwoju Grupy Filialnej Wrocław poszukujemy osób na stanowisko:
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę współpracy z możliwością nawiązania długotrwałej współpracy
- Wynagrodzenie: podstawa + premia uzależniona od wyników
- Swobodę działania - lubimy kreatywnych, skutecznych ludzi
- Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, tablet, samochód służbowy
- Bogaty pakiet szkoleń w zakresie rozwoju umiejętności specjalistycznych
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania nowych doświadczeń w ramach struktury organizacyjnej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i wiele innych inicjatyw organizowanych dla pracowników (np. akcje sportowe, integracyjne)
- Zniżkę na asortyment dostępny w ofercie firmy
Twoje przyszłe zadania:
- Budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji handlowych z istniejącymi klientami
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie swojej bazy
- Obsługa klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych
- Monitoring i analiza rynku pod kątem szans sprzedażowych
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Budowanie relacji z klientami opartych o partnerską współpracę
- Raportowanie pracy w CRM
- Kreowanie dobrego wizerunku firmy
Bądź na tak, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znasz lokalny rynek motoryzacyjny
- Znasz budowę pojazdów ciężarowych lub osobowych
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B
- Masz optymistyczne podejście do świata i ludzi
- Poruszanie się po środowisku MS Office nie sprawia Ci trudności
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia