DKS Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1993 roku. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem urządzeń i partnerem biznesowym dla wielu Klientów, którzy zaufali Nam w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań optymalizujących procesy drukowania, kopiowania i skanowania. Współpracujemy z najbardziej popularnymi producentami w branży. Działamy na dużą skalę i cały czas się rozwijamy: realizujemy kontrakty sprzedażowe i serwisowe dla tysięcy Klientów w całej Polsce, mamy sprawne zaplecze logistyczne i 12 oddziałów w największych polskich miastach, a przede wszystkim profesjonalny i zaangażowany Zespół, który tworzy tą firmę. Więcej na www.dks.pl.
Dołącz do naszego Zespołu jako:
- pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych z różnorodnych branż w zakresie sprzedaży urządzeń, części i usług związanych z procesami drukowania, kopiowania i skanowania,
- regularny kontakt i podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi Klientami firmy,
- doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań,
- negocjowanie warunków handlowych i zawieranie umów z Klientami,
- przygotowywanie ofert handlowych w odpowiedzi na potrzeby klientów,
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wdrażania odpowiednich rozwiązań pod względem technicznym,
- praca w oparciu o system CRM.
- urządzenia drukujące i kopiujące różnych producentów (drukarki, kopiarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne, niszczarki),
- intuicyjne oprogramowanie do zarządzania drukiem,
- usługi autoryzowanego serwisu: montaż i uruchomienie urządzenia, przeglądy okresowe, usuwanie awarii, doradztwo i wsparcie techniczne.
- doświadczenia zawodowego w pozyskiwaniu nowych klientów i w sprzedaży usług B2B,
- otwartości na potrzeby klienta i umiejętności budowania z nimi relacji,
- łatwości nawiązywania kontaktów i wysokiej kultury osobistej,
- umiejętności autoprezentacji i entuzjazm w nawiązywaniu relacji,
- umiejętności obsługi komputera na bardzo dobrym poziomie,·
- nastawienia na naukę nowych rzeczy i zdobywanie umiejętności,
- odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowania,
- umiejętności ustalania priorytetów,
- prawa jazdy kat B i gotowości do pracy w terenie,
- zainteresowanie branżą nowych technologii lub IT będzie dodatkowym atutem.
Dodatkowym atutem będzie znajomość branży i doświadczenie w obszarach sprzedaży nowoczesnych technologii, urządzeń drukujących lub software.
- pracę w oparciu o bogatą ofertę produktów i rozwiązań największych producentów w branży (tj. KONICA MINOLTA, LEXMARK, CANON, HP, es-te, KIP i CONTEX),
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę, w której liczą się dobre relacje i naturalne podejście do klienta,
- atrakcyjny i przejrzysty system wynagradzania (część stała + premia),
- pracę w godzinach 8:00-16:00 (poniedziałek- piątek),
- odpowiednie wdrożenie produktowe oraz wsparcie rozwoju umiejętności sprzedażowych,
- dostęp do bazy wiedzy,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne dostosowane do poziomu zaawansowania wiedzy - również u producentów urządzeń,
- możliwość awansu w ramach struktury Działu i Firmy,
- komfortowe narzędzia pracy (komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy z możliwością wykorzystania do celów prywatnych),
- prywatną opiekę medyczną,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- atrakcyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie,
- pracę w miłej atmosferze.