poszukuje kandydatów na stanowisko:
Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
- zwrot kosztów używania samochodu prywatnego w celach służbowych.
- posiadasz wykształcenie średnie (preferowane wyższe),
- posiadasz wiedzę z zakresu usług świadczonych przez Pocztę Polską S.A.,
- znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym,
- jesteś osobą samodzielną, sumienną i skuteczną w dążeniu do rezultatów,
- wykazujesz się wysoką orientacją na klienta,
- potrafisz efektywnie zarządzać własnym czasem,
- jesteś osobą komunikatywną, o wysokiej kulturze osobistej,
- posiadasz prawo jazdy kat. B oraz jesteś gotowy/a do używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.
- rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z nowymi oraz dotychczasowymi Klientami, w tym sprzedaż usług oraz identyfikacja potrzeb zgłaszanych przez Klientów,
- realizacja i bieżące monitorowanie planów sprzedaży,
- bieżące prowadzenie i aktualizowanie informacji o klientach i zawieranych z nimi umowach przy użyciu systemu CRM i MRUmC,
- udział w postępowaniach przetargowych ogłaszanych przez klientów na obsługiwanym obszarze, w tym przygotowywanie ofert dla klientów w trybie zamówień publicznych,
- podejmowanie działań mających na celu regulowanie przeterminowanych płatności przez klientów,
- bieżąca analiza rynku i sporządzanie raportów z prowadzonych działań.
Cenimy różnorodność!
Zachęcamy do aplikowania także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 45 lat, po zwolnieniach lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym