Interkadra - jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
- Sprzedaż asortymentu oferowanego przez firmę na powierzonym rejonie;
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
- Opieka i podtrzymywanie relacji handlowych z obecnymi klientami firmy;
- Realizacja wyznaczonego planu sprzedażowego zgodnie z polityką handlową firmy;
- Obserwacja i analiza rynku: potrzeby klientów, działania konkurencji;
- Dbałość o dobry wizerunek firmy;
- Praca głównie w terenie.
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego;
- Znajomość rynku FMCG;
- Praktyczna znajomość efektywnych technik sprzedaży;
- Umiejętność organizacji pracy własnej;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych;
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne;
- Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność i zmotywowanie do realizacji celów sprzedażowych;
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- Wynagrodzenie stałe + prowizje od wypracowanego wyniku;
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop;
- Solidne wsparcie szkoleniowe na początku współpracy wraz z opieką w trakcie pierwszych m-cy pracy;
- Umowę o pracę tymczasową.
Poznaj
InterKadra Sp. z o.o.
InterKadra to jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP – również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2017.