Hendrix Genetics to globalna firma, specjalizująca się w hodowli i rozrodzie wielu gatunków zwierząt, której celem jest osiągnięcie pozycji najlepszego na świecie dostawcy zrównoważonych rozwiązań genetycznych dla produkcji żywności opartej na białku zwierzęcym, w tym ryb, jaj i mięsa. Nasza firma macierzysta jest obecna w 24 krajach świata zatrudniając ponad 2500 pracowników, których praca wspiera ciągły rozwój w dziedzinie hodowli i chowu w ponad 100 krajach.
Spółka Grelavi S.A., z siedzibą w Olsztynie prowadzi profesjonalną działalność gospodarczą w zakresie produkcji i sprzedaży jednodniowych piskląt indyczych oraz indyczych jaj wylęgowych w obiektach produkcyjnych położonych głównie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. W obszarze swojej działalności Grelavi jest niekwestionowanym liderem na rynku polskim.
Więcej informacji o firmie Grelavi na stronie http://www.grelavi.pl/
Miejsce pracy: cała Polska
- Zapewnienie Klientom wysokiego poziomu doradztwa technicznego we wszystkich obszarach związanych z hodowlą indyka
- Współpraca z Klientami w zakresie rozwiązywania problemów technicznych, dostarczanie rozwiązań dla hodowców indyka
- Negocjowanie/zamykanie ofert
- Proaktywne działania sprzedażowe prowadzące do pozyskania nowych Klientów poprzez rozpoznawanie podległego rynku i potrzeb Klientów
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku poprzez rozszerzenie świadomości rynkowej jakości naszych produktów
- Reprezentowanie firmy na imprezach branżowych, spotkaniach, seminariach
- Przygotowanie profesjonalnych raportów na potrzeby firmy oraz dla Klientów
- Analizowanie i prezentowanie sprawozdań końcowych/wniosków
- Regularne podróże – region Polska Zachodnia (80-90% czasu pracy)
- Wykształcenie wyższe zootechniczne
- Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży, mile widziane w branży hodowlanej i/lub produkcji/hodowli indyka
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność wyznaczania priorytetów
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, analityczne oraz rozwiązywania problemów
- Umiejętność radzenia sobie w nieoczekiwanych sytuacjach
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych
- Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
- Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz środowiska Windows
- Niezbędne narzędzia do pracy: samochód osobowy, laptop, telefon komórkowy
- Intensywne szkolenie wprowadzające oraz produktowe
- Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
- Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów
- Dodatkowe świadczenia pracownicze (darmową opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie od zdarzeń losowych, pracowniczy program emerytalny)