Spółka ICMS jest właścicielem znaków towarowych Inter Cars SA i jednocześnie podmiotem upoważnionym do oznakowań obiektów oraz wszelkich opracowań graficznych wykonywanych na rzecz Inter Cars SA.
Inter Cars SA to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem strategicznym Inter Cars SA, jest utrzymanie pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej.
Inter Cars SA posiada obecnie ponad 200 filii w kraju oraz około 100 oddziałów w Europie (Czechy, Słowacja, Ukraina, Litwa, Łotwa, Węgry, Chorwacja, Rumunia).
Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji - weź udział w rekrutacji.
Obecnie do Oddziału w Wyszkowie poszukujemy osób na stanowisko:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z możliwością nawiązania długotrwałej współpracy
- Wynagrodzenie: podstawa + premia uzależniona od wyników
- Swobodę działania – lubimy kreatywnych, skutecznych ludzi
- Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, samochód służbowy, tablet
- Bogaty pakiet szkoleń w zakresie rozwoju umiejętności specjalistycznych
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie swojej bazy
- Obsługa klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych
- Monitoring i analiza rynku pod kątem szans sprzedażowych
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Budowanie relacji z klientami opartych o partnerską współpracę
- Raportowanie pracy w CRM
- Kreowanie dobrego wizerunku firmy
- Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znasz lokalny rynek motoryzacyjny
- Znasz budowę pojazdów osobowych
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B
- Masz optymistyczne podejście do świata i ludzi
- Poruszanie się po środowisku MS Office nie sprawia Ci trudności
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia